Chat met Victor Muller op Autovisie.NL

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
nacra 93
Donateur
Donateur

Chat met Victor Muller op Autovisie.NL

Bericht door nacra 93 » ma 17 jan, 2011 14:22

Dinsdag.

http://www.telegraaf.nl/autovisie/autov ... ler__.html" onclick="window.open(this.href);return false;

nacra 93
Donateur
Donateur

Re: Chat met Victor Muller op Autovisie.NL

Bericht door nacra 93 » di 18 jan, 2011 12:01

iemand nog gekeken?

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » di 18 jan, 2011 12:05

nee maar ben benieuwd naar de gechatte vragen en antwoorden... moeten toch wel ergens te vinden zijn? (lukt mij overigens niet tot dusverre)

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » di 18 jan, 2011 12:05

Was ook al aan het zoeken maar vind niks, heb nog wel een vraag ingestuurd.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » di 18 jan, 2011 12:42

http://www.telegraaf.nl/autovisie/autov ... html?p=1,1" onclick="window.open(this.href);return false;

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » di 18 jan, 2011 13:33

heb een vrij verse apple maar op de telegraaf site zie ik dat ik een plugin mis (maar even de oude laptop aanzwengelen dus). Steve Jobs is nog maar 1 dag met ziekteverlof of het gaat al mis

Marius0404
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Marius0404 » di 18 jan, 2011 13:44

op de Ipad lukt ook al niet :(

wel grappig, de eerste reactie is van Jaap Spijker.... :lol:

groet

Marius

Marius0404
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Marius0404 » di 18 jan, 2011 13:54

dan maar even wat plukken van autovisie.nl

Saab 92 ook als cabrio en station

AMSTERDAM - Als de Saab 92 er komt, dan breng het merk beslist een cabrio- en station-uitvoering.

Tegenover Autovisie liet Victor Muller vandaag nogmaals weten dat hij dolgraag een nieuwe Saab 92 wil introduceren. "Als we de 92 opnieuw uitbrengen, dan komt hij terecht in een marktsegment dat momenteel het hardst groeit. Om die reden is het uiteraard interessant, maar ook omdat de 92 werkelijk ál het Saab-DNA in zich heeft. Daarbij wil ik trouwens benadrukken dat deze entry-level Saab absoluut geen retromodel wordt. Het DNA van deze auto moet vertaald worden naar deze tijd." Over de motorisering wordt door Muller verwezen naar de deal met BMW. "Let wel, de Saab 92 bestaat nog niet. Maar de BMW-motoren liggen dan voor de hand." Vooruitlopend op mogelijke Saab 92-varianten, met Mini als gedoodverfde concurrent, reageert Muller: "Het ligt dan inderdaad erg voor de hand dat we een cabrio- en station-uitvoering op de markt brengen."

en

Een MPV van Saab komt alleen als reactie op Audi

AMSTERDAM - Een ruimtewagen van Saab, dat ziet een lezer van Autovisie wel zitten. We legden zijn vraag voor aan Victor Muller, topman van de Zweedse fabrikant.

Muller is er kort en krachtig over: "In mijn productportfolioplan komt er geen MPV voor en ik denk ook niet dat het aan Saab is om met een model in het marktsegment van de Renault Espace te komen. Als je kijkt waar de afgelopen jaren onze klanten naar toe zijn gegaan, dan is dat Audi. Mochten zij met een MPV komen, dan zullen wij er zeker over nadenken."

en er zal nog wel meer gezegd zijn, vooral het eerste is interessant.
Marius

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » di 18 jan, 2011 15:13

Ik zit het interview te kijken, en ik moet zeggen dat ik zeer onder de indruk ben...
vooral de sneer naar Elsevier vind ik mooi.

hij spreekt in dit interview zeer relaxed, geen PR praat, maar gepassioneerd, voor mij zeer begrijpelijke taal...
"auto's door die fabriek heen janken", "geld bijeen harken"... Goede soundbites die werken voor mij

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » di 18 jan, 2011 15:44

Zo gaan interviews met VM kan ik zeggen. :lol:
Vind wel dat de interviewer een beetje te passief is, voor iemand die full time en professioneel in de journalistiek zit.

aZuL2001
Geregistreerd lid

Bericht door aZuL2001 » di 18 jan, 2011 17:09

Style&Co schreef:heb een vrij verse apple maar op de telegraaf site zie ik dat ik een plugin mis (maar even de oude laptop aanzwengelen dus). Steve Jobs is nog maar 1 dag met ziekteverlof of het gaat al mis
Fimpje heeft een windows mediaplayer plugin nodig. :(
Kan Jobs weinig aan doen ;)

Marius0404
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Marius0404 » di 18 jan, 2011 17:16

en eindelijk een Sonett IV???

Sportwagen Saab in pijplijn

AMSTERDAM - Vier geleden was voor het eerst de Spyker Zagato te zien. Heeft zustermerk Saab iets vergelijkbaars in petto?

"De Spyker Zagato, een ongelooflijk fraaie auto, hebben we ook nog niet in productie genomen. Verwacht daarom geen Zagato-model op basis van een Saab," zo vertelt Victor Muller aan Autovisie. "Wel komt er een sportieve Saab aan. Ik nodig iedereen uit om naar de show van Genève te komen begin maart. Dan praten we verder," aldus de Nederlandse Saab-topman.

mooie tijden
Marius

TimH
Geregistreerd lid

Bericht door TimH » di 18 jan, 2011 21:09

Aardig interview, maar de journalist had wel iets meer z'n best mogen doen. Ze hadden VM net zo goed een A4tje met vragen kunnen geven...
Martijn.O schreef:*boekt ticket naar Geneve...
Ik zat ook al te kijken. Is niet eens zo duur. Met Transavia voor 65 euro retour. Hmmm

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » di 18 jan, 2011 21:18

Moi, je suis lá... Dagje afspreken?

Boris R.
Geregistreerd lid

Bericht door Boris R. » wo 19 jan, 2011 1:18

Ik vond de interviewert het zeer matig doen. Hij kwam zenuwachtig over, vreef steeds met z'n handen over z'n bovenbenen. Ook leek hij nauwelijks te luisteren, als VM een verhaal vertelde reageerde de intervieuwer vaak ongemakkelijk iets te snel en afkappend met 'ja, leuk,' of iets anders onnozels nietszeggends.
VM daarentegen is een praatkanon, niets dan respect voor hem! Qua inhoud geen openbaringen in dit intervieuw voor diegenen die een beetje op de hoogte blijven.

Plaats reactie