22/23 jan weer demontagweekend 900(0) in Leusden
-
rademaker
- Donateur (6x)

Re: 22/23 jan weer demontagweekend 900(0) in Leusden
vandaag vanaf 10 uur gaat er weer gesleuteld worden in Leusden, op het voor de kenners bekende adres dat aan belangstellenden wordt gezonden zodra zij melden ook te willen langskomen.
Algemene tip: gooi nooit een shirt, trui of oude schoenen weg, maar verzamel ze in een tas, zodat je a la minute kunt afreizen naar een demontagedag in koudere omstandigheden en je adequaat kan kleden.
Overigens is van de 9000 in beginsel de versnellingsbak en de uitlaat nog beschikbaar, beide in z.goede staat.
En misschien hebben we zelfs de motor niet nodig voor een ander project, laat anders weten of je er belangstelling voor hebt dan kan PH weer met enige euros naar zijn Junglestad afreizen. Want mijn ervaring leert dat in een sloopauto gemiddeld euro 2,50 aan oude munten in of onder de stoelen ligt, in Nederlandse en buitenlandse valuta, en PH zit pas op euro 0,25.
Koos
Algemene tip: gooi nooit een shirt, trui of oude schoenen weg, maar verzamel ze in een tas, zodat je a la minute kunt afreizen naar een demontagedag in koudere omstandigheden en je adequaat kan kleden.
Overigens is van de 9000 in beginsel de versnellingsbak en de uitlaat nog beschikbaar, beide in z.goede staat.
En misschien hebben we zelfs de motor niet nodig voor een ander project, laat anders weten of je er belangstelling voor hebt dan kan PH weer met enige euros naar zijn Junglestad afreizen. Want mijn ervaring leert dat in een sloopauto gemiddeld euro 2,50 aan oude munten in of onder de stoelen ligt, in Nederlandse en buitenlandse valuta, en PH zit pas op euro 0,25.
Koos
-
sjaakdaak
- Donateur

Top, dat ga ik dan maar eens snel even uitzoeken en proberen. Het wordt vast nog wel mooi weer binnenkort, dan ga ik eens kruipen.Rhinobirds schreef:volgens mij is de achterklep ook van binnenuit te openen met een stukje omgebogen staaldraad oid
-
mr-toet-toet
- Geregistreerd lid
what, heb ik dit gemist?....
waarom zet je het dan ook hier neer, daar kijk ik toch niet
normaal staat het altijd bij saabforum.nl meetings
errug jammer, had graag mijn nieuwe gereedschap uitgeprobeerd\
nou ja, volgende keer beter
waarom zet je het dan ook hier neer, daar kijk ik toch niet
normaal staat het altijd bij saabforum.nl meetings
errug jammer, had graag mijn nieuwe gereedschap uitgeprobeerd\
nou ja, volgende keer beter
-
Rhinobirds
- Geregistreerd lid
volgende week bijvoorbeeld? 
-
mr-toet-toet
- Geregistreerd lid
30ste?
is goed, ik kom wel XD
is goed, ik kom wel XD
-
rademaker
- Donateur (6x)

bij acceptabel weer gaan we a.s. weekend weer verder, want bij beide auto's moet o.a. het blok er nog uit.
Zaterdag vanaf 11:30 uur en zondag vanaf ca. 10:30 uur.
Meld je indien belangstelling, dan houden we het overzicht - en weten we hoeveel proviand we moeten inslaan
Koos
Zaterdag vanaf 11:30 uur en zondag vanaf ca. 10:30 uur.
Meld je indien belangstelling, dan houden we het overzicht - en weten we hoeveel proviand we moeten inslaan
Koos
-
mr-toet-toet
- Geregistreerd lid
als het weer goed is dan kom ik zondag
kan ik eindelijk eens mijn gereedschapskoffer uitproberen
kan ik eindelijk eens mijn gereedschapskoffer uitproberen
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
hopelijk zitten er torx-bitjes en -schroevendraaiers in, anders heb je nog (bijna) niks aan je setje...

-
Jungleman
- Geregistreerd lid
voor diegenen die het interesseert:
het motorblok (2.3FPT) en versnellingsbak zijn ter beschikking, evenals de uitlaat.
het motorblok (2.3FPT) en versnellingsbak zijn ter beschikking, evenals de uitlaat.