Hoes voor cabriodak Saab
-
kojak58
- Geregistreerd lid
Hoes voor cabriodak Saab
Hallo,
een moeilijk te vinden item voor de SAAB cabrio
staat u regelmatig onder bomen ?
( vogelstr..... aan de knikker)
Bij beschadiging ,scheuren,vandalisme
(en dan regen!!!)
de uitkomst , deze hoes die over het dak getrokken word en goed vast zit rondom rond
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 45 euro +opsturen = +10 euro !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
foto via mail , krijg hem er hier niet op
een moeilijk te vinden item voor de SAAB cabrio
staat u regelmatig onder bomen ?
( vogelstr..... aan de knikker)
Bij beschadiging ,scheuren,vandalisme
(en dan regen!!!)
de uitkomst , deze hoes die over het dak getrokken word en goed vast zit rondom rond
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 45 euro +opsturen = +10 euro !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
foto via mail , krijg hem er hier niet op
-
WimT
- Geregistreerd lid
Re: Hoes voor cabriodak Saab
Ik ben benieuwd of 't werkt.
Je kunt er neem ik aan niet mee rijden, moet er dus altijd af voor vertrek.
Krijg je geen last van vocht (is het goed voor de kap)?
Wat ik liever zou willen is een kap voor de winter.
Ik merk toch dat mijn kap te lijden heeft van de winter.
Graag reacties van gebruikers die de hoes aangeschaft hebben.
Vrgr,
Wim
Je kunt er neem ik aan niet mee rijden, moet er dus altijd af voor vertrek.
Krijg je geen last van vocht (is het goed voor de kap)?
Wat ik liever zou willen is een kap voor de winter.
Ik merk toch dat mijn kap te lijden heeft van de winter.
Graag reacties van gebruikers die de hoes aangeschaft hebben.
Vrgr,
Wim
-
kojak58
- Geregistreerd lid
Hallo,
hoes kan er op blijven als je rijd , je moet hem gewoon goed aanspannen .
Is bedoeld om hem onder bomen (vogelstr...........) te parkeren , in geval van vandalisme (scheuren, of van messen) . Is van degelijk materiaal ,ken niemand die hem gebruikt daar het iets is wat HEEL moeilijk te verkrijgen is . Als je een kap voor de winter vind (hardtop) moet je er wel aan denken dat je originele kap een maand of 4-5-6 in geplooide toestand zit ????? HEEL slecht . Mijne haal je der af in een handomdraai,
Greetz

hoes kan er op blijven als je rijd , je moet hem gewoon goed aanspannen .
Is bedoeld om hem onder bomen (vogelstr...........) te parkeren , in geval van vandalisme (scheuren, of van messen) . Is van degelijk materiaal ,ken niemand die hem gebruikt daar het iets is wat HEEL moeilijk te verkrijgen is . Als je een kap voor de winter vind (hardtop) moet je er wel aan denken dat je originele kap een maand of 4-5-6 in geplooide toestand zit ????? HEEL slecht . Mijne haal je der af in een handomdraai,
Greetz
-
Maus71
- Donateur (3x)

[]Een hoes erop als je rijdt is als met je bromfietshelm op naar de winkel gaan en niet afzetten onder het boodschappen doen
. Als je ergens een hradtop weet te vinden moet je mij ff inlichten, ik wil er ook wel 1 (oftewel zijn er niet voor Saab
)
-
Injectie
- Moderator
Als de afgebeelde hoes op de foto dezelfde is als die je aanbied. raad ik cabrio rijders aan om naar de dealer te gaan. Toen ik bij de dealer werkte heb ik er tientallen weggegooid. Dit zijn gewoon de transporthoezen waarmee de cabrio's uit de fabriek kwamen.
-
kojak58
- Geregistreerd lid
ikzelf gekocht op E-bay.de en dealer bij mij hier in de buurt had er nog nooit van gehoord of er 1ne gezien!
-
Kozzer
- Geregistreerd lid
http://www.imparts.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
hurray-one
- Geregistreerd lid
Online shop conrad.be verschillende afmetingen en kwaliteit.
-
Baasrijder
- Geregistreerd lid
Word door dit topic wel nieuwsgierig naar een 9-3 SC met hardtop...
-
Chilly-Pepper
- Donateur

Hardtops waren aftermarket items die door http://www.saabtorqueuk.com/ verkocht werden

Het betere gap werk van saabscene.com.
Als voormalig Suzuki jeep rijder (SJ410) weet ik de voordelen wel te waarderen... voorwaarde zou voor mij zijn dat hij snel er weer af kon...
Nadeel van hardtops zijn de momenten dat je ze niet op de koets hebt staan... dan nemen ze veel plaats in... met de nodige kans op beschadigen

Het betere gap werk van saabscene.com.
Als voormalig Suzuki jeep rijder (SJ410) weet ik de voordelen wel te waarderen... voorwaarde zou voor mij zijn dat hij snel er weer af kon...
Nadeel van hardtops zijn de momenten dat je ze niet op de koets hebt staan... dan nemen ze veel plaats in... met de nodige kans op beschadigen
-
Evoman
- Geregistreerd lid
Dat staat best aardig die hardtop. Volgens mij was er al een topic over.