Nb die ook erg prettig is om in te rijden, dan maar een raampje open.
Hebben jullie ook zo'n zin?
-
Hans 900
- Geregistreerd lid
Re: Hebben jullie ook zo'n zin?
Echt wel! Zie op dit moment buiten een heerlijk zonnetje schijnen. Helaas heeft mijn vrouw de auto mee en mag ik naar huis
met de familie station.
-
Bob61
- Geregistreerd lid
Caabje net opgehaald van de jaarlijkse APK. (geen bijzonderheden) Heerlijk dakloos terug naar huis gereden.
Bodywarmer aan, sjaal om en gaan!! Heerlijk!

-
Nine
- Geregistreerd lid
Gewoon open rijden in de winter. Ik maak me eerder zorgen om de waterdichte laag in het dak bij openen met lage temperaturen dan mijn eigen lijf. Dat laatste kan er zeker tegen. Ik heb deze winter meerdere malen met open dak gereden. Bij 5 graden met verwarming aan (butt fryers waren niet eens nodig), windschermpje en gewoon jas dicht...no problem. Je krijgt onderweg dan nog leuke reacties ook (duim omhoog enzo).
In januari nog in een weekend met ca. 6 graden in een weekendje 500km open gereden.
Ik moet eerlijk zeggen dat met 5-6 graden
open rijden me meer bevalt dan met ruim 30 graden (zeker bij lage snelheden wordt het dan gewoon te warm...ik denk toch dat ik Zweeds
bloed heb).
"Niet wachten en kap open dus", zou ik zeggen (zeker morgen (vrijdag 18 feb) ziet het er perfect uit).
In januari nog in een weekend met ca. 6 graden in een weekendje 500km open gereden.
Ik moet eerlijk zeggen dat met 5-6 graden
"Niet wachten en kap open dus", zou ik zeggen (zeker morgen (vrijdag 18 feb) ziet het er perfect uit).
-
bestway
- Donateur (2x)

Vandaag (donderdag) heen en weer naar Belgie heerlijk open gereden .................... dag 6 dit jaar 
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Ik kijk er enorm naar uit om met het Caabje te gaan rijden ! Maar voorlopig is het mij nog te slecht weer om hem uit de stalling te halen, ben nogal een koukleum dus voor april-mei gaat dat niet gebeuren..
-
bestway
- Donateur (2x)

Dan moet je wel een erge koukleum zijn .................... vandaag gewoon 120-130 gereden, zonder sjaal en jas open .............. kachel op 7 en ventilator op de helft ................ wel dunne handschoenen aan ................ dan is het absoluut niet koud ............ gewoon comfortabel

-
Sapphire
- Donateur (7x)

Ja klopt, ik rij tot aan maart-april met de ACC op 25' , of inmiddels met de temperatuurknop van mijn 99 op 1 uur. Mij nog niet gezien in de Caab met dit weer, hooguit met het dak dicht maar daar heb ik 'm niet voor !
-
bestway
- Donateur (2x)

Op 25
................ dan val ik in slaap
in de zomer bij 28 graden staat mijn acc op 25
anders eigenlijk altijd op 19 ...... zo zie je maar ........................... we zijn allemaal anders 
-
jepserr
- Geregistreerd lid
ahh ik wil ook
heb alleen nog geen windscherm. wel al gekocht maar pas ophalen in de eerste weken van maart. dacht tot maart is het toch te koud om open te rijden. maar dat blijkt dus wel mee te vallen. nog even geduldig afwachten dus. maar als ik hem al had gehad was de kap zeker al open geweest! zonder windscherm is het niet te doen vind ik, boven de 50 km\h.
-
Melle
- Geregistreerd lid
Tuurlijk wel!!
Piloten jack en muts, en gaan!!!
Het was hier - 1 graad...:

Piloten jack en muts, en gaan!!!
Het was hier - 1 graad...:

-
luk
- Geregistreerd lid
zon + droog = open!
zeker bij een een graad of 7-8 en zon prima te doen!
en in de zomer ook als het miezert, en de snelheid er nog inzit goed te doen...
en wat ook bijzonder leuk is: hartje zomers 's nachts open rijden!!
zeker bij een een graad of 7-8 en zon prima te doen!
en in de zomer ook als het miezert, en de snelheid er nog inzit goed te doen...
en wat ook bijzonder leuk is: hartje zomers 's nachts open rijden!!
-
George Michael
- Geregistreerd lid
. . . .nog leuker is bij een graag of 4, blauwe lucht en in de sneeuw rijden!