advies gevraagd
-
depeet
- Geregistreerd lid
Re: advies gevraagd
Zou graag een foto plaatsen, maar kweet niet hoe?
-
turbopilot
- Donateur (7x)

kijk hier maar even viewtopic.php?f=19&t=3955" onclick="window.open(this.href);return false;
even globaal
De foto moet ergens op het internet staan
klik met rechtermuisknop op de foto
ga naar eigenschappen
ga na adres en copieer deze
klik op Img je krijgt dan
doe dan de actie ctrl + V
klik op voorbeeld
is het goed klik op bevestig
even globaal
De foto moet ergens op het internet staan
klik met rechtermuisknop op de foto
ga naar eigenschappen
ga na adres en copieer deze
klik op Img je krijgt dan
doe dan de actie ctrl + V
klik op voorbeeld
is het goed klik op bevestig
-
AeroR
- Geregistreerd lid
Gefeliciteerd! hopelijk heb je nog wat van de prijs af kunnen krijgen is toch flink voor die km's.
Hoop ook dat je meer geluk hebt dan ik: vanaf 180k direct na aankoop--> intercooler=opgelost, turbo=opgelost versnellingsbak=in progress. En dan heb je wel wat, het rijdt heerlijk zo'n apparaat
Gezien zijn/haar(?) hoge km stand (minder kans op veel korte ritjes) zal de kans op BS laag zijn ongeacht mod6 (carterventilatie) of niet. Omdat deze motoren er toch gevoelig voor zijn heb ik het laten controleren en er was wel wat aanslag aanwezig in het carter, maar niets om zorgen over te maken. Bij mij zat er geen mod6 op, na de controle wel.
Veel geluk met je Saabrio, ben ook erg benieuwd naar de foto's.
Hoop ook dat je meer geluk hebt dan ik: vanaf 180k direct na aankoop--> intercooler=opgelost, turbo=opgelost versnellingsbak=in progress. En dan heb je wel wat, het rijdt heerlijk zo'n apparaat
Gezien zijn/haar(?) hoge km stand (minder kans op veel korte ritjes) zal de kans op BS laag zijn ongeacht mod6 (carterventilatie) of niet. Omdat deze motoren er toch gevoelig voor zijn heb ik het laten controleren en er was wel wat aanslag aanwezig in het carter, maar niets om zorgen over te maken. Bij mij zat er geen mod6 op, na de controle wel.
Veel geluk met je Saabrio, ben ook erg benieuwd naar de foto's.