bagagerek cabrio 900
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
-
brtk
- Geregistreerd lid
-
Bart2903
- Geregistreerd lid
Re: bagagerek cabrio 900
Dag allemaal,
Ik ben een hele tijd niet meer online geweest, maar ik heb nog steeds een cabrio bagage/ski rek liggen. Is er iemand die belangstelling heeft, dan hoor ik het graag
Bart
Ik ben een hele tijd niet meer online geweest, maar ik heb nog steeds een cabrio bagage/ski rek liggen. Is er iemand die belangstelling heeft, dan hoor ik het graag
Bart
-
Marius0404
- Donateur (7x)

da's inderdaad alweer een tijdje geleden.
Heb je nog een foto van het bagage-ski-rek?
groet
Marius
Heb je nog een foto van het bagage-ski-rek?
groet
Marius
-
brtk
- Geregistreerd lid
Heb ook nog steeds interesse, alstie past op de 9-3 cabrio die ik nu heb!
-
900Caab
- Geregistreerd lid
Van welk merk en welk type is het bagagerek? Ben wel nieuwsgierig
-
Bart2903
- Geregistreerd lid
Dag allen,
Het merk weet ik niet, op de losse skihouders staat "LP", misschien dat dat het merk is, of is dat alleen van de skihouders?
Ik heb hem gekocht voor mijn 900 classic cabrio turbo destijds, daarna heb ik een 9-3 cabrio uit 1999 gehad maar daar heb ik hem nooit op gepast, dus ik weet niet zeker of dat kan.
uuh hoe plaats ik foto's?
Bart
Het merk weet ik niet, op de losse skihouders staat "LP", misschien dat dat het merk is, of is dat alleen van de skihouders?
Ik heb hem gekocht voor mijn 900 classic cabrio turbo destijds, daarna heb ik een 9-3 cabrio uit 1999 gehad maar daar heb ik hem nooit op gepast, dus ik weet niet zeker of dat kan.
uuh hoe plaats ik foto's?
Bart
-
M. van Putten
- Geregistreerd lid
Foto plaatsen is heel gemakkelijk door het icoontje 'Img' aan te klikken en je foto te selecteren.
Ben benieuwd!
Ben benieuwd!
-
Bart2903
- Geregistreerd lid
Het zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp niet hoe je fotos plaats. Als ik op Img druk dan komt er te staan en dan? Op andere fora weet ik dat je of wat kan uploaden of dat je op een externe site je foto zet en dan een link plakt.
Bij de Help functie werd ik ook niet veel wijzer
Help!
Bij de Help functie werd ik ook niet veel wijzer
Help!
-
Michel Amsterdam
- Geregistreerd lid
Bart, foto's eerst op photobucket o.i.d zetten, vervolgens kopieren en dan tussen de 2x [img] zetten.
[img]foto[img]
Succes.
[img]foto[img]
Succes.
-
Bart2903
- Geregistreerd lid

Nou, het is gelukt, ik ken fora waar dat een stuk makkelijker gaat, maar goed ze staan er op.
Mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag
PS Dank je Michel!!