Grappig, volgens mij heb ik die meneer gezien op die event in de van Nelle fabriek... Die wilde hem ter plekke bestellen volgens mij...millerman schreef:Die laatste man is mijn oom
Steven Wade stopt er mee
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Re: Steven Wade stopt er mee
-
millerman
- Donateur (3x)

Hij had voor die tijd al afgesproken met Wassenaar dat hij hem zou bestellen, voordat er überhaupt een foto bekend was. Echt een Saabman in hart en nieren.
-
portengen
- Geregistreerd lid
Lezen, aub!
Er staat niets interessants op http://www.saabworld.com Maar ja, als je het moet gaan uitleggen, is het leuke er wel af.
-
wulf
- Geregistreerd lid
Is er eigenlijk een Nederlandse Saab blog met het laatste nieuws en interessante wetenswaardigheden? Er zijn blogs in het Duits, Frans, Italiaans en verscheidene in het Engels.
-
millerman
- Donateur (3x)

Bij mijn weten niet. Volgens mij komt al het nieuws hier voorbij en volgen anderen blogs in het buitenland. SaabsUnited zal daarbij wel hoog in de lijstjes staan, gezien de positie die Swade verworven had.
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Dat is toch het Saabforum
is wel geen blog, maar toch redelijk actueel
Daarnaast staan daar ook nog wat technische wetenswaardigheden op naast al die ellende over Spyker/Saab.
Dat is voor de hoofdmoot die is een oud GM product of een zelfs klassieker rijdt ook interessanter. Kijk maar op de 900NG/9.3 afdeling, daar moet kennelijk ontzettend veel aan gesleuteld worden.
Daarnaast staan daar ook nog wat technische wetenswaardigheden op naast al die ellende over Spyker/Saab.
Dat is voor de hoofdmoot die is een oud GM product of een zelfs klassieker rijdt ook interessanter. Kijk maar op de 900NG/9.3 afdeling, daar moet kennelijk ontzettend veel aan gesleuteld worden.
-
portengen
- Geregistreerd lid
Van die 9-3 en 900NG rijden er blijkbaar nog erg veel van rond, afgezien van het feit dat er gewoon meer van verkocht zijn. Derhalve gooien we de volgende kromme redenatie erin: Die 9-3/900NG is een veel populairdere auto dan de klassieker?
-
AlexJ
- Donateur

kost niet veel, is eigenlijk prima degelijk, oersterke motoren (meeste varianten), etc.portengen schreef:Van die 9-3 en 900NG rijden er blijkbaar nog erg veel van rond, afgezien van het feit dat er gewoon meer van verkocht zijn. Derhalve gooien we de volgende kromme redenatie erin: Die 9-3/900NG is een veel populairdere auto dan de klassieker?
Maar is dat niet een beetje offtopic aan het geraken?
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Moet zeggen dat ik steeds minder op SaabsUnited kijk, nu Swade er niet meer zit. Meer mensen die dit van zichzelf herkennen?millerman schreef:Bij mijn weten niet. Volgens mij komt al het nieuws hier voorbij en volgen anderen blogs in het buitenland. SaabsUnited zal daarbij wel hoog in de lijstjes staan, gezien de positie die Swade verworven had.
-
nacra 93
- Donateur

Yep de ochtendkrant is een huis aan huis blaadje geworden
-
1881
- Geregistreerd lid
SaabsUnited heb ik nog nooit gelezen en ik heb niet het gevoel dat ik iets gemist heb. Ik leef nog, de wereld draait door, Saab staat er zoals altijd slecht voor, de zomer komt er weer aan .....leven gaat gewoon door. 
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Ook niet veel op gekeken, iemand van Down-Under hoeft mij niets over Saab's te vertellen 
-
jelger
- Geregistreerd lid
is dat zo? weer wat geleerd vandaag. Kan me niet voorstellen dat in 8 jaar tijd 15 jaar 900 classic voorbij is gestreefd. Maar ik geloof je zo hoor, zonder enige naiviteit.portengen schreef:Van die 9-3 en 900NG rijden er blijkbaar nog erg veel van rond, afgezien van het feit dat er gewoon meer van verkocht zijn.
Ik snap je punt in het proza. Eens.