Help! advies gevraagd

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
MarcK
Geregistreerd lid

Help! advies gevraagd

Bericht door MarcK » do 04 sep, 2003 23:35

Hallo,

Ik heb een Saab 900 2,3 SE cabrio uit 95. Prima auto, maar een van de motoren om de kap mee te laten bewegen is kapot. De tandraderen zijn dermate verbogen dat er een nieuwe in moet. Nieuwprijs 1500 euro :evil: balen dus. De garage is op zoek naar een gebruikte. Graag jullie advies, wat is een redelijke prijs, waarmoet ik op letten en wat is een redelijke garantietermijn. Jullie snappen: ik ben een leek en vrees dat mijn onwetendheid tegen me werkt. Daarom graag jullie advies en tips!

Alvast bedankt :D !
Marc

FWB
Geregistreerd lid

Re: Help! advies gevraagd

Bericht door FWB » za 06 sep, 2003 9:22

Het beste leek mij het antwoord dat je op saabcabriolet.nl kreeg. Doe eens bij hen een prijscheck en wacht op een antwoord van je dealer. Succes
http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=1213

topcabrio
Geregistreerd lid

Bericht door topcabrio » za 11 okt, 2003 21:23

problemen met kapmotoren vanaf bj 95 zijn bij ons bekent , wij hebben een modificatie bedacht zodat dit probleem zich niet meer voordoet.
Ook als de motor nu niet meer naar behoren werkt is het nog niet te laat maar rij er niet te lang mee door.
Voor de modificatie rekenen wij € 170.00 incl in en uitbouwen van de motor.

Mvgr
Top Cabrio

Ben Schoemaker
info@topcabrio.com

heijnen
Geregistreerd lid

Bericht door heijnen » di 28 okt, 2003 14:14

Even contact opnemen met www.topcabrio.nl in Rhenen hij heeft als het goed is een oplossing voor dit probleem gevonden.

Succes Erik ,

K'heb zelf een rode 900 cabrio en heb net een nieuw dak laten monteren toen hij vertelde over dit probleem bij de NG 900

Joshua
Geregistreerd lid

Bericht door Joshua » wo 03 mar, 2004 1:33

iemand ook een idee waar een kap gekocht kan worden tegen redelijke prijzen, of dit zelf te doen is, en zo nee waar dit het beste te doen is (duitsland ivm goedkoper...?)

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » vr 05 mar, 2004 0:27

Joshua schreef:iemand ook een idee waar een kap gekocht kan worden tegen redelijke prijzen, of dit zelf te doen is, en zo nee waar dit het beste te doen is (duitsland ivm goedkoper...?)
je bedoelt een complete kap kopen??

Plaats reactie