10 jaar, 1993 t/m 2002(cabrio zelfs tot medio 2003)jelger schreef:8 jaar tijd
Steven Wade stopt er mee
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Re: Steven Wade stopt er mee
-
portengen
- Geregistreerd lid
Het schip zinkt, maar Saabsunited blijft (mooi weer) spelen. Leuk dat de Phoenix nu hier en dan weer op de kade staat, maar ondertussen komt de EIB goedkeuring niet. De druk van Saabsunited die de vorige keer zoveel goeds deed, is volledig weggevallen. Men heeft de druk van de community juist nu -weer- nodig en niet dat redden ze niet door alleen een nieuwsblogje te spelen.
-
ivo 71
- In memoriam †
En wat moeten ze volgens jou dan doen? De zaak op zwart zetten en alvast maar de Ave Maria en de Treurmars als achtergrondmuziekje loopen? Kom op zeg, zinkend schip...
Ik denk trouwens niet dat de EIB zich laat opjagen door Saab-rijders en/of hun spreekbuizen. Overigens beweert EIB nu weer dat ook GM hun fiat moeten geven omdat ze grootaandeelhouder in Saab zijn en dat de vertraging daarvandaan komt. Het zwartepieten is alvast begonnen?
Ivo
Ik denk trouwens niet dat de EIB zich laat opjagen door Saab-rijders en/of hun spreekbuizen. Overigens beweert EIB nu weer dat ook GM hun fiat moeten geven omdat ze grootaandeelhouder in Saab zijn en dat de vertraging daarvandaan komt. Het zwartepieten is alvast begonnen?
Ivo
-
Nick
- Donateur (2x)

volgens antonov;
"To avoid any speculations about my absence in Europe,I can confirm that deal almost done,money already in Sweden. Everybody waiting for EIB!!"
"To avoid any speculations about my absence in Europe,I can confirm that deal almost done,money already in Sweden. Everybody waiting for EIB!!"
-
nacra 93
- Donateur

Wie kijkt er nog wel eens op saabunited, ik schijnbaar niet meer, niks meer an
-
wulf
- Geregistreerd lid
Ik ook niet echt meer. Ik kijk naar de RSS headlines voor nieuwe artikelen met brekend nieuws maar het meeste nieuws zie ik ergens anders al. En artikelen als "Ik en mijn Saab", "Saab of the week", "My thoughts", 10 artikelen over een Convertible en ander gezwam is me wat te veel.
Ik vindt zakelijk, technisch en feitelijk nieuws alijd interessanter dan dat persoonlijke gedoe. Maar anderen vinden het misschien wel leuk. SU is mij nu ook te officieel Saab. Uiteraard ben ik wel een beetje jaloers dat ik die vele contacten bij Saab niet hebt..
Vroeger las ik ook vaak het commentaar op artikelen maar vaak is dat nu teveel, gezwam of off-topic dus daar doe ik eigenlijk ook niet veel meer aan mee.
Alhoewel het minder een eigen mening heeft, Inside Saab is voor mij het nieuwe SaabUnited.
Ik vindt zakelijk, technisch en feitelijk nieuws alijd interessanter dan dat persoonlijke gedoe. Maar anderen vinden het misschien wel leuk. SU is mij nu ook te officieel Saab. Uiteraard ben ik wel een beetje jaloers dat ik die vele contacten bij Saab niet hebt..
Vroeger las ik ook vaak het commentaar op artikelen maar vaak is dat nu teveel, gezwam of off-topic dus daar doe ik eigenlijk ook niet veel meer aan mee.
Alhoewel het minder een eigen mening heeft, Inside Saab is voor mij het nieuwe SaabUnited.
-
jelger
- Geregistreerd lid
Ik heb bij SU nogal last van een crashende Firefox.... erg vervelend.
-
Doc
- Donateur (2x)

@Wulf
Heb je het dan over SU of over Inside Saab?
Heb je het dan over SU of over Inside Saab?
-
wulf
- Geregistreerd lid
Ik had het over SU. Inside Saab vind ik altijd interessant.
-
Doc
- Donateur (2x)

Dat vermoeden had ik alWulf schreef:Ik had het over SU. Inside Saab vind ik altijd interessant.