BN-ers in een Saab
-
Aerosmit
- Geregistreerd lid
Re: Welke beroemdheden rijden Saab?
Jeroen Pauw
barry dinges...radar love
henk spaan
die knakker (dikke) van 1 vandaag
er is al ergens een topic over dit onderwerp
barry dinges...radar love
henk spaan
die knakker (dikke) van 1 vandaag
er is al ergens een topic over dit onderwerp
-
Aerosmit
- Geregistreerd lid
beroemd werd er gevraagd turbopilot, niet berucht.
-
ivo 71
- In memoriam †
Marjan Berk, een witte 900 classic. En die jonge Friese zangeres van gevoelige liedjes die vroeger in een duo zat, Mirjam? dinges? Die is zelfs SF-lid.
Trouwens, zo'n draadje hebben we wel degelijk al eens gehad: viewtopic.php?f=16&t=2098&hilit=BN" onclick="window.open(this.href);return false;
Ivo
Trouwens, zo'n draadje hebben we wel degelijk al eens gehad: viewtopic.php?f=16&t=2098&hilit=BN" onclick="window.open(this.href);return false;
Ivo
-
Aerosmit
- Geregistreerd lid
mirjam? van Twarres? is die SF lid?
-
steirerman77
- Donateur

En die meid van DWDD...kan niet op haar naam komen...maar weet dat ze een 96 heeft !
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Alfred Lagarde had een 900GT, Barry Hay ook. (Interieur zit in de GT hier nu.
)
-
Ofzoietsanders
- Geregistreerd lid
Barry een GT? Kijk, als GE fan wist ik dat geeneens,.. Draadje uit 2004 had ik nog niet gezien,..
-
Ofzoietsanders
- Geregistreerd lid
[quote="Ofzoietsanders"]Barry een GT? Kijk, als GE fan wist ik dat geeneens,.. Draadje uit 2004 had ik nog niet gezien,..[/quote]
Oeps, draadje uit 2004 loopt door tot januari jl.; eerst kijken, dan zeiken, zo was het toch?
Oeps, draadje uit 2004 loopt door tot januari jl.; eerst kijken, dan zeiken, zo was het toch?
-
1001760
- Donateur (2x)

Rijdende rechter
Marianne Timmer en kornuiten
Barry Hay http://www.carwoman.nl/2011/03/29/de-au ... barry-hay/
Jort Kelder (900 cabrio)
Marianne Timmer en kornuiten
Barry Hay http://www.carwoman.nl/2011/03/29/de-au ... barry-hay/
Jort Kelder (900 cabrio)
-
Otto
- Donateur

Afgeleverd door mijRobert67 schreef:Johan derksen
Otto
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Prachtig verhaal! Zou erg leuk zijn voor het forum als er plaatjes van te maken zouden zijn (brief en de auto).G.J. Hallink schreef:Andre van Duin heeft in 1994 een nieuwe SAAB 9000 aero gekocht. Dit was een groene kleur en daar heeft hij jaren in gereden. Deze auto heb ik van een partikulier gekocht en ziet er nog steeds erg goed uit. Ik heb contact gehad met Andre van Duin en hij vond het mooi dat de auto weer in goede handen was van een liefhebber. Hij heeft me nog een schaalmodel van Sommerville , precies de zelfde groene SAAB 9000 , die hij van de dealer had gekregen naar mij opgestuurd omdat hij vond dat dit bij de auto hoorde. Ook heeft hij er nog een persoonlijke brief bijgedaan met handtekening. Zo heeft deze auto toch iets unieks.
vr.gr G.J.Hallink
-
Wouter
- Donateur (2x)

Hoe lang geleden was dat dan? Ik zal maar niet zeggen waar hij nu in rijdt..Otto schreef:Afgeleverd door mijRobert67 schreef:Johan derksen![]()
Otto
Chrysler 300 C
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Loser!Wouter schreef: Ik zal maar niet zeggen waar hij nu in rijdt..
Chrysler 300 C