Eindelijk
-
Paul Viking
- Donateur (2x)

Re: Eindelijk
Jaaaaaa ,net bericht gehad dat er thuis wat ligt te wachten 
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Fijn dat ie binnen is. Ik ga daar eens heerlijk in lezen vanavond...
Wel wennen, die nieuwe lay-out...
Wel wennen, die nieuwe lay-out...
Mag ik vragen waar dat aan ligt? Het aantal reclame pagina's is 12,0% tov 7,4% in de vorige en 8,3% in de voor vorige editie. Ben benieuwd of dat de reden is of dat er wellicht meer is wat je deze mening geeft... (puur interesse, ieder zijn mening)melle z schreef:Ik vind het net het reclameblaadje van de importeur.
-
jelger
- Geregistreerd lid
Wellicht omdat er eens een beetje aandacht is voor het nieuwsfront in plaats van lekkende olieboten en oostblokdampen.
Maar goed, iedere mening telt, dus we nemen de feedback mee.
Maar goed, iedere mening telt, dus we nemen de feedback mee.
-
Alexander
- Geregistreerd lid
Ziet er goed uit!
Leuk om te zien dat de Pearl Aero gerestaureerd is. Ben in mijn redactietijd nog eens naar Zeeland gereden voor het verhaal van de import uit Zweden door Jelmer.
Alexander
Leuk om te zien dat de Pearl Aero gerestaureerd is. Ben in mijn redactietijd nog eens naar Zeeland gereden voor het verhaal van de import uit Zweden door Jelmer.
Alexander
-
turbopilot
- Donateur (7x)

dat kan ik mij heel goed voorstellen, het is een mooi blad, ziet er (te) gelikt uit en net geeft nu net niet het clubgevoel van wat je er van zou moeten krijgen.melle z schreef:Naast de reclame een aantal artikelen dat leest als 'advertorials' (bijvoorbeeld pagina 34-40) en ook de opmaak draagt bij aan het 'gevoel'.
dan bedoel ik het gevoel wat je overhoud aan een dagje onderdelendag, of zoals in mei de moederdag forummeeting in zwolle.
Ik weet het; commentaar is altijd gemakkelijk, ik zit ook regelmatig in een redactieteam en dat draait bijna altijd uit op een zware bevalling.
Vraag mij trouwens wel af hoe groot de aanslag op de clubkas is met deze hoge kwaliteit van drukwerk
-
nics
- Geregistreerd lid
De clubkas vaart beter bij de nieuwe opzet dan daarvoor. Dus betere kwaliteit voor aanzienlijk minder uitgaves.
-
Maptunfan
- Geregistreerd lid
Wat lees ik nu: Geen lid en wel Saabberichten in de bus, maak me
Hier nog steeds geen Saabberichten in de bus. Zou TNT problemen hebben met het vinden van de briefbussen in Zeeland?
Waar is de Saabberichten af te halen??
Hier nog steeds geen Saabberichten in de bus. Zou TNT problemen hebben met het vinden van de briefbussen in Zeeland?
Waar is de Saabberichten af te halen??
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Hier lag ie al een dag onder een stapel post. Voelt zwaarder aan dan vorige edities... zwaarder papier gebruikt? Maar ik heb nog nooit zo snel het blad uitgelezen, en dat is niet positief bedoeld, idd veel reclame
Misschien minder pagina's? Middenpagina met mooie poster hangt al in de garage, sweet pearl 
-
paulzee
- Geregistreerd lid
Hier in zeeland ook al geen post gezien (en al tijdje geen sb) 
-
Margreet
- Geregistreerd lid
Zijn die verwijzingen naar een "vertrekkende hoofdredactie" (het verhaal ligt iets anders, maar ok) bijna een jaar na dato nou nog steeds nodig!?
Verder: puik werk! Ben benieuwd wat dit gaat brengen als eea nog wat beter op elkaar afgestemd gaat raken en hopelijk snel weer soepel gaat draaien! Zit een hoop moois in 't vat lijkt me, ben benieuwd!
Verder: puik werk! Ben benieuwd wat dit gaat brengen als eea nog wat beter op elkaar afgestemd gaat raken en hopelijk snel weer soepel gaat draaien! Zit een hoop moois in 't vat lijkt me, ben benieuwd!
-
sb129h
- Donateur (2x)

Ik zou pas angstig worden als de volgende uitgave de eerdere uitgave inhaalt...
Bij ons viel de Saabberichten donderdagavond met de "avondpost" op de deurmat. Niet door de reguliere TNT-postbo maar volgens mij een Sand-eling.
Ik ben nog niet zo ver gekomen in de SB: bij het gezicht van Jelger op blz 4 ben ik even afgehaakt
.
Bij ons viel de Saabberichten donderdagavond met de "avondpost" op de deurmat. Niet door de reguliere TNT-postbo maar volgens mij een Sand-eling.
Ik ben nog niet zo ver gekomen in de SB: bij het gezicht van Jelger op blz 4 ben ik even afgehaakt