Zomermeeting in Drenthe (animo check + ideeën input)
-
netsailor
- Geregistreerd lid
Re: Zomermeeting in Drenthe (animo check + ideeën input)
Leuk idee, als ik wat moet doen dan hoor ik het graag!
-
Lord E
- Geregistreerd lid
Animo was er wel maar geen reactie meer van organisatie tochodin1899 schreef:Animo->
of snap ik het niet meer
-
shearwater
- In memoriam †
Je snapt het goed. Enige tijd geleden, begin maart, heeft Autohuis Joel via mij te kennen gegeven het een leuk idee te vinden. Dit is gemeld bij de initiatiefnemer voor deze zomermeeting, maar helaas tot nu toe geen actie meer. Ik weet niet hoe of wat.
-
kiekez
- Geregistreerd lid
He dat lijkt mij erg leuk om eens mee te maken. Mn 99 wil wel en staat te pruttelen....
gr Kiekez

gr Kiekez
-
Otto
- Donateur

Hallo,
Sorry voor de late reactie.... (door verschillende omstandigheden) maar dan heb ik nu wel slecht nieuws van mijn kant...
Ik kan het niet meer organiseren bij mij op mijn werk zoals min of meer al bekend was. Maar ik ben ook niet meer in de gelegenheid om als kartrekker te fungeren. Ik wil wel kleine dingen doen. Dus ik weet niet of er iemand zin heeft om het stokje over te nemen?
Mijn excuses,
Otto
Sorry voor de late reactie.... (door verschillende omstandigheden) maar dan heb ik nu wel slecht nieuws van mijn kant...
Ik kan het niet meer organiseren bij mij op mijn werk zoals min of meer al bekend was. Maar ik ben ook niet meer in de gelegenheid om als kartrekker te fungeren. Ik wil wel kleine dingen doen. Dus ik weet niet of er iemand zin heeft om het stokje over te nemen?
Mijn excuses,
Otto
-
utan
- Geregistreerd lid
Hoi Otto,
Excuses is wat mij betreft niet nodig! Ik ben er toen bij Caspers bij geweest en mijn partner en we hebben toen genoten. Ik hoop dat er iemand is die de kar wil gaan trekken, mijn sympathie heeft diegene sowiezo
.
Excuses is wat mij betreft niet nodig! Ik ben er toen bij Caspers bij geweest en mijn partner en we hebben toen genoten. Ik hoop dat er iemand is die de kar wil gaan trekken, mijn sympathie heeft diegene sowiezo
-
shearwater
- In memoriam †
Ik ben nog steeds wel bereid om een bijdrage te leveren, maar ook ik ga de kar niet trekken.
-
pejo
- Geregistreerd lid
Dan komen jullie toch met zijn allen op 3 september bij de meeting in Sleen (DR).
Daar is ook een mooie toertocht door de omgeving
pejo
Daar is ook een mooie toertocht door de omgeving
pejo
-
Otto
- Donateur

Lijkt mij een goed idee!
Otto
Otto