Gekocht door een Volvo-liefhebber, nou ja, als ie er maar goed voor zorgt en dat is ie wel van plan geloof ik.
http://www.klassiker.nu/video/video-saab-92-raddad-2085
Leuk filmpje over barnfind Saab 92
-
saapio
- Geregistreerd lid
Re: Leuk filmpje over barnfind Saab 92
Wat rijd er eigenlijk nog rond van de 92's? En zou er goed aan te komen zijn bij interesse?
Ik vind ze echt schitterend, en zou er best wat voor over hebben.
Zijn er hier op het forum 92 rijders? Daar kun je niet op selecteren.....
Ik vind ze echt schitterend, en zou er best wat voor over hebben.
Zijn er hier op het forum 92 rijders? Daar kun je niet op selecteren.....
-
Rob900t16s
- Geregistreerd lid
Re: Leuk filmpje over barnfind Saab 92
Hallo Saapio,
Ik heb er in januari van dit jaar een '92 van 1955 gekocht in Zweden. De auto moet ik overigens wel nog volledig restaureren dus het zal nog een hele tijd gaan duren voor ik me Saab 92 rijder kan noemen....
Vooralsnog alleen eigenaar.
Ik ben wel al druk op zoek naar adressen voor onderdelen en ik ben volop bezig met de restautatieplanning.
Ik heb in de sectie restauratie al een topic maar daarin is nog niet zoveel gebeurd. Ik ben wel van plan het volledigfe project vast te leggen te fotograferen dus zodra er nieuws is zie je het daar.
Groeten, Robert
Ik heb er in januari van dit jaar een '92 van 1955 gekocht in Zweden. De auto moet ik overigens wel nog volledig restaureren dus het zal nog een hele tijd gaan duren voor ik me Saab 92 rijder kan noemen....
Vooralsnog alleen eigenaar.
Ik ben wel al druk op zoek naar adressen voor onderdelen en ik ben volop bezig met de restautatieplanning.
Ik heb in de sectie restauratie al een topic maar daarin is nog niet zoveel gebeurd. Ik ben wel van plan het volledigfe project vast te leggen te fotograferen dus zodra er nieuws is zie je het daar.
Groeten, Robert