September vorig jaar was ik genoodzaakt een tweede wagen aan te kopen voor het vervoer van Tuur (inmiddels 11 maanden) van en naar de onthaalmoeder vermits dat moeilijk ging achterop m'n Ducati-motor.
Het moest vooral een degelijke/veilige wagen met karakter worden en vermits mijn Ducati-motor zou gaan verkocht worden heb ik dan voor de classic 900 cabrio gekozen - zelf gehaald in Italië - om het gevoel van vrijheid toch nog te beleven.
Oorspronkelijk vond ik het zelf wat gek om met de cabrio en de kinderstoel lekker te cruisen maar daar stoor ik mij nu niet meer aan.
Zeker nu ik hier op het forum regelmatig lees dat meerdere jonge vaders in hetzelfde schuitje zitten.
Van een paar mede-forummers weet ik het intussen wel, het lijkt me plezant wat reacties te krijgen van al wie momenteel ook aan het rondkarren is in de combinatie cabrio/kinderstoel.
Groeten, Ruud (PS: met de baby blijft de kap wel dicht)
cruisen/cabrio/kinderstoeltjes
-
cpulles
- Geregistreerd lid
Ik ook met veel plezier. In het begin is mijn vrouw ook op de achterbank gaan zitten om te ervaren wat de kleine ervaart; voorin is het toch anders dan achterin vooral als de snelheden zo boven de 60/70 gaan liggen.
Beneden deze snelheden geen enkel probleem, maar ik moet zeggen dat ik boven de 80 nog niet heb geprobeerd met mijn zoon achterin en kap open. Veel plezier!
Beneden deze snelheden geen enkel probleem, maar ik moet zeggen dat ik boven de 80 nog niet heb geprobeerd met mijn zoon achterin en kap open. Veel plezier!
-
Rutger
- Geregistreerd lid
-
Haagcaab
- Geregistreerd lid
-
jhn
- Geregistreerd lid