Alles maar dan ook alles over de nieuwe SAAB 9-5
-
tecks
- Geregistreerd lid
Re: Alles maar dan ook alles over de nieuwe SAAB 9-5
Ik vind het helemaal niet zo goed dat klanten die op hun bestelling uit februari en maart wachten, te horen krijgen dat het model ongeveer onmiddellijk nadat zij misschien eindelijk een keer geleverd krijgen een update krijgt. Als je nou al lang en breed geleverd hebt gekregen, alla.
Als de fabriek dan toch zolang stil ligt, dan kun je die toch meteen ombouwen naar het nieuwe modeljaar? Dit is echt te gek dat de auto nota bene goedkoper wordt èn een luxere uitrusting krijgt.
Misschien dat ik dan toch maar eerst de koop probeer te ontbinden om meteen daarna een nieuwe te bestellen. Alhoewel bij het ontbinden van de koop ... dan zijn er ook wel andere aanbiedingen te krijgen.
Als de fabriek dan toch zolang stil ligt, dan kun je die toch meteen ombouwen naar het nieuwe modeljaar? Dit is echt te gek dat de auto nota bene goedkoper wordt èn een luxere uitrusting krijgt.
Misschien dat ik dan toch maar eerst de koop probeer te ontbinden om meteen daarna een nieuwe te bestellen. Alhoewel bij het ontbinden van de koop ... dan zijn er ook wel andere aanbiedingen te krijgen.
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
Re: Alles maar dan ook alles over de nieuwe SAAB 9-5
De commentaren daar liegen er alleen niet om...Henk-Jan schreef:Op Autoweek staat er ook wat info aangegeven. Het klinkt eigenlijk bijna allemaal goed.
Link: http://www.autoweek.nl/autonieuws/16874 ... n-saab-9-5" onclick="window.open(this.href);return false;
-
millerman
- Donateur (3x)

Re: Alles maar dan ook alles over de nieuwe SAAB 9-5
Hier kon ik nog best om gniffelen, hoe zuur het ook is...Heeft hij ook al dat nieuwe SAAB Start-Stopsysteem, of heeft alleen de SAABfabriek zélf dat?
-
SpykerOwner
- Geregistreerd lid
Re: De nieuwe SAAB 9-5 MY2010
Done. Vandaag een 2003 9-3 1.8t met 75.000 km op de klok gekochtSpykerOwner schreef:Zelf rijd ik een Alfa Romeo 166 3.2 V6 TI. Ook best wel luxeHet is mijn vijfde Alfa op rij. Maar als de Spyker Saab connectie blijft bestaan, dan zal mijn volgende auto waarschijnlijk een Saab zijn.
Om het gat met mijn Alfa niet te groot te laten zijn, wordt ze voor aflevering ook nog even door Hirsch gekieteld
-
V6Aero
- Donateur (4x)

Re: Alles maar dan ook alles over de nieuwe SAAB 9-5
Gefeliciteerd!
Mag ik vragen waarom je de Alfa hebt weggedaan? Dat lijkt me namelijk ook een heerlijke auto 
-
SpykerOwner
- Geregistreerd lid
Re: Alles maar dan ook alles over de nieuwe SAAB 9-5
Was zeker een heerlijke auto. Maar ook een redelijk kostbare auto. Ik heb het 'voor de gein' eens uitgerekend en kwam in 3,5 jaar / 65.000km op een totaal kostenplaatje van circa € 43.000.9-5 aero-estate schreef:Gefeliciteerd!Mag ik vragen waarom je de Alfa hebt weggedaan? Dat lijkt me namelijk ook een heerlijke auto
-
V6Aero
- Donateur (4x)

Re: Alles maar dan ook alles over de nieuwe SAAB 9-5
Dat is inderdaad wel mega.... 
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Re: Alles maar dan ook alles over de nieuwe SAAB 9-5
0,66 euro cent per kilometer, dat is niet echt iets bijzonders voor een nieuwe gekochte groot formaat exoot met een V6 benzine motor.
Afschrijving al gauw 60% en dan komen de andere kosten er nog bij.
Een Duitser in die klasse is wat goedkoper, maar met een 6 pits Audi A6, BMW 5-serie of een MB- E serie lopen de kosten ook aardig op. Tweedehands reuzen zijn gewoon aan de straatstenen niet te slijten.
Afschrijving al gauw 60% en dan komen de andere kosten er nog bij.
Een Duitser in die klasse is wat goedkoper, maar met een 6 pits Audi A6, BMW 5-serie of een MB- E serie lopen de kosten ook aardig op. Tweedehands reuzen zijn gewoon aan de straatstenen niet te slijten.
-
tecks
- Geregistreerd lid
Re: Alles maar dan ook alles over de nieuwe SAAB 9-5
Reuzen? Dat veel mensen in Nederland een Aygo een normale maat auto vinden, betekent nog niet dat de hier bedoelde auto's reuzen zijn. Reuzen zijn bijvoorbeeld een Escalade ESV of een Chevy Suburban. Als wij hier niet het huidige achterlijke belastingsysteem zouden hebben, dan reden we allemaal in iets anders.carlsson schreef:...Tweedehands reuzen zijn gewoon aan de straatstenen niet te slijten.
-
Gijselhart
- Geregistreerd lid
Re: Alles maar dan ook alles over de nieuwe SAAB 9-5
[]
Dat laatste, dan weet je ook gelijk dat die overheids stimulatie werkt als een trein. Te goed zelfs.
Om de A6 en de 5-serie reuzen te noemen gaat ook wat ver, maar het zit dichter bij de bovenkant dan de onderkant van de automarkt. De A8'achtige auto's noem ik eerder reuzen dan die amerikaanse blikken. Dat zijn toch gevallen apart.
Dat laatste, dan weet je ook gelijk dat die overheids stimulatie werkt als een trein. Te goed zelfs.
Om de A6 en de 5-serie reuzen te noemen gaat ook wat ver, maar het zit dichter bij de bovenkant dan de onderkant van de automarkt. De A8'achtige auto's noem ik eerder reuzen dan die amerikaanse blikken. Dat zijn toch gevallen apart.
-
AlexJ
- Donateur

Re: Alles maar dan ook alles over de nieuwe SAAB 9-5
Die velgen... ik weet het nog net niet.
-
tecks
- Geregistreerd lid
Re: Alles maar dan ook alles over de nieuwe SAAB 9-5
Mijn hemel wat een brute bak zo. Die striping is wel interessant. Zou wel plaatjes willen zien van de zijkant, volgens mij is het ook op minder brute bakken wel een mooi detail.
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Re: Alles maar dan ook alles over de nieuwe SAAB 9-5
Striping? Die horzontale lijn op de flanken? Is dat geen spiegeling?
@Tecks: Hoe bevalt die van jullie so far?
@Tecks: Hoe bevalt die van jullie so far?
