Saab 9-3 2.0 LPT 2000 tunen
-
ArjenH
- Geregistreerd lid
Saab 9-3 2.0 LPT 2000 tunen
Hey hallo allemaal,
Ben toch nog is even gaan rond kijken om te tunen omdat ik stage I eigenlijk iets te vind. Zijn jullie bekend met : www.tuning-factory.nl ?
Zij kunnen het volgende leveren :+
Deze auto kan zeer zeker getuned worden middels OBD tuning.
De vermogenstoename zal ongeveer 40 a 45 pk zijn en een koppeltoename van 45nm.
De auto wordt bij ons op de vermogenstestbank getuned en afgesteld.
De kosten voor zo'n tuning zijn 500 Euro inclusief BTW en montage.
en ook zij doen het volgende :
Wij kunnen eventueel altijd rekening houden met de slijtage en kilometerstand. Blijkt bij het testen in originele toestand dat er iets mis is met uw auto, dan zullen
wij de tuning meteen stoppen en u adviseren de problemen te laten verhelpen voordat we eraan verder kunnen gaan. prijs € 500,-
Ben benieuwd naar jullie reacties, ze komen mij erg professioneel over en eigenlijk wil ik deze hoeveelheid extra hebben.
Arjen
Ben toch nog is even gaan rond kijken om te tunen omdat ik stage I eigenlijk iets te vind. Zijn jullie bekend met : www.tuning-factory.nl ?
Zij kunnen het volgende leveren :+
Deze auto kan zeer zeker getuned worden middels OBD tuning.
De vermogenstoename zal ongeveer 40 a 45 pk zijn en een koppeltoename van 45nm.
De auto wordt bij ons op de vermogenstestbank getuned en afgesteld.
De kosten voor zo'n tuning zijn 500 Euro inclusief BTW en montage.
en ook zij doen het volgende :
Wij kunnen eventueel altijd rekening houden met de slijtage en kilometerstand. Blijkt bij het testen in originele toestand dat er iets mis is met uw auto, dan zullen
wij de tuning meteen stoppen en u adviseren de problemen te laten verhelpen voordat we eraan verder kunnen gaan. prijs € 500,-
Ben benieuwd naar jullie reacties, ze komen mij erg professioneel over en eigenlijk wil ik deze hoeveelheid extra hebben.
Arjen
-
Szábló
- Geregistreerd lid
Iets vergelijkbaars doet Ziptuning in o.a. Utrecht en dat lijkt me een stuk dichterbij. http://www.ziptuning.nl/chiptuning_saab.htm
(Proostwetering 103 D
3543 AC Utrecht
Tel: 030-2387575
E-mail: info@ziptuning.nl)
Ik heb er overigens zelf geen ervaring mee, maar ben ook op zoek, net als jij.
(Proostwetering 103 D
3543 AC Utrecht
Tel: 030-2387575
E-mail: info@ziptuning.nl)
Ik heb er overigens zelf geen ervaring mee, maar ben ook op zoek, net als jij.
-
ArjenH
- Geregistreerd lid
-
trollspeed
- Geregistreerd lid
Eén tip doe het verantwoord of doe het niet, dus ik zou zeggen neem een SAABtuner die verstand heeft van het MERK, zoals Maptun, BSR/Speedparts, Abbott of natuurlijk Hirsch.
Ik zou mijn Saabje niet toevertrouwen aan een multimerktuner, Saabs zijn nou éénmaal anders (eigenwijzer) in elkaar gezet dan andere merken
EJ
Ik zou mijn Saabje niet toevertrouwen aan een multimerktuner, Saabs zijn nou éénmaal anders (eigenwijzer) in elkaar gezet dan andere merken
EJ
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
Re: Saab 9-3 2.0 LPT 2000 tunen
..................................ArjenH schreef: Deze auto kan zeer zeker getuned worden middels OBD tuning.
Je hebt het Trionic 5 managementsysteem en deze zijn NIET via de OBD2 te 'tunen'. Deze "chipper" denkt dat 'ie met Trionic 7 te maken heeft.
-
ArjenH
- Geregistreerd lid
-
onno2
- Geregistreerd lid
Tuning
Je zal er geen spijt van hebben. Ik rij inmiddels een half jaar met 185PK (Speektuning) rond en nog steeds een dikke grijns als je bij 3000 toeren eens plank gas geeft... Je hebt alleen 1 nadeel, Nederland (met name de randstad) is niet het land bij uitstek voor snelle auto's..
Onno
Onno
-
ArjenH
- Geregistreerd lid
-
West
- Geregistreerd lid
-
aero888
- Geregistreerd lid