Ik heb 18 jaar in Afrika gewoond, ik was net aan het proberen om van dat negeronderdrukkende imago af te rakenmarcus.slabbers schreef:
Wat zou moriaantje dragen in een cabrio?
-
brammelo
- Geregistreerd lid
Re: Wat zou moriaantje dragen in een cabrio?
-
brammelo
- Geregistreerd lid
Ziet er wel cool uit, ja. Maar het moet dan wel met de goggles, anders is het slechts het halve werk.Funky Dude schreef:...maar waait niet af... Was een geintje, vandaar m'n 2e link als serieus alternatief, al gecheckt?
-
Funky Dude
- In memoriam †
[]
Goggles hebben ze vast ook wel en anders bij de eerste link zeker
Goggles hebben ze vast ook wel en anders bij de eerste link zeker
-
jannes
- Donateur

Is dit niks?

Zelf draag ik een baseball cap, maar bij snelheden >120 of passerende vrachtwagens dreigt die inderdaad van mijn hoofd te blazen.

Zelf draag ik een baseball cap, maar bij snelheden >120 of passerende vrachtwagens dreigt die inderdaad van mijn hoofd te blazen.
-
brammelo
- Geregistreerd lid
Nou, bedankt voor de feedback. Ik ben toch bij m'n eerste idee gebleven. 't Is een ouwepeekesklak geworden - een ouwemannetjespet. Bij gebrek aan beter, maar voorlopig voorkomt het dat het eiwit in m'n hoofd stolt. Het ding heeft niet veel gekost, ik kan er dus wat ervaring mee op doen. I'll let you know how it went under the Sardinian sun 
-
marcus.slabbers
- Geregistreerd lid
Moriaantje, ik denk dat je met een Alpino-pet op je hoofd te veel bekijks gaat krijgen, daar komen ongelukken van. Misschien kun je het dak van je cabrio dan maar beter dicht laten.
-
9900
- Donateur

Zo'n muts, die vorig jaar werd uitgedeeld tijdens de SSC bij aankomst in muiden?
Foto's staan nog wel op het Forum.
Foto's staan nog wel op het Forum.
-
Funky Dude
- In memoriam †
Dit is er ook nog:
http://www.elkparts.com/gifts--accessor ... p3720.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.elkparts.com/gifts--accessor ... p3720.html" onclick="window.open(this.href);return false;