scarabee groen meeting Driebergen-Rijsenburg 3 juli 2011

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
eric47
Geregistreerd lid

Re: scarabee groen meeting Driebergen-Rijsenburg 3 juli 2011

Bericht door eric47 » za 02 jul, 2011 22:26

Scarabee gangers,

Reken niet op de 48 stukken appeltaart, we kunnen niet komen. ;-(+
Onze dochter is nog niet bevallen, wij kunnen niet weg helaas.
Zoals eerder gemeld, ze staat er alleen voor, wij als ouders en a.s. opa en oma,
zijn momenteel 'on call' (hebben dienst dus) als morele steun.
Kindje kan ieder moment komen, wij kunnen het niet maken ergens in het midden
des lands te zitten als ze belt om hulp!

Ontzettend jammer, lijkt me enorm leuk al die groene rakkers bij elkaar.
Wij hopen enorm dat het zo'n knal succes wordt dat e.e.a. voor herhaling vatbaar is.
Dan neem ik alsnog die beloofde appeltaart mee, maar dan wel verse (voor de grapjassen onder ons)!

Een super meeting gewenst! :D

Eric en Elly

Gebruikersavatar
Brandslang
Geregistreerd lid

Re: scarabee groen meeting Driebergen-Rijsenburg 3 juli 2011

Bericht door Brandslang » za 02 jul, 2011 22:29

Ai, jammer dat jullie er niet bij zijn Eric en Elly maar ik geef jullie groot gelijk.
Moest de hele dag al aan jullie denken hoe het zou verlopen met de kleine.
Ik wens jullie en jullie dochter veel succes met de geboorte en heel veel plezier en geluk met het nieuwe levenswondertje.

Gebruikersavatar
joy
Donateur
Donateur

Re: scarabee groen meeting Driebergen-Rijsenburg 3 juli 2011

Bericht door joy » za 02 jul, 2011 22:30

hallo Eric47, dat is veel belangrijker, wij zijn afgelopen weekend opa en oma geworden, geweldig

Gebruikersavatar
eric47
Geregistreerd lid

Re: scarabee groen meeting Driebergen-Rijsenburg 3 juli 2011

Bericht door eric47 » za 02 jul, 2011 22:40

Fenomenaal! Gefeliciteerd!
Voor ons ons is 't nieuw en al helemaal geweldig dat we erbij mogen zijn als de kleine zich aan dient.
Reuze spannend en we zijn er helemaal klaar voor!
Nogmaals, fijne meeting allemaal!

Elly

Gebruikersavatar
popov
Geregistreerd lid

Re: scarabee groen meeting Driebergen-Rijsenburg 3 juli 2011

Bericht door popov » zo 03 jul, 2011 1:05

Pfff net terug van het werk :?
Niet eens tijd om de Griffin te wassen of van binnen te doen :oops:
En het ergste is,het worden wat minder dan de zes flessen jus'd orange :( ,maar trek straks de kast leeg dus komt goed :D
De cake heb ik wel zien liggen,daar heeft de schat :love: dan wel aan gedacht.
We hebben er zin in
Tot morgen

Gebruikersavatar
tanisha
Geregistreerd lid

Re: scarabee groen meeting Driebergen-Rijsenburg 3 juli 2011

Bericht door tanisha » zo 03 jul, 2011 1:18

ik neem 2 flessen dr pepper mee die hadden we nog niet en en wel toepasselijk bij een cayenne peper rode saab :bullie: :smart:

tot morgen allemaal!

Gebruikersavatar
Brandslang
Geregistreerd lid

Re: scarabee groen meeting Driebergen-Rijsenburg 3 juli 2011

Bericht door Brandslang » zo 03 jul, 2011 8:16

Het gaat helemaal goed komen vanmiddag.
Is er nog iemand die vanuit Den Haag komt en bij Jelger nog even een kachelmotor mee kan nemen?
Ik zou hem/haar erg dankbaar zijn.

Gebruikersavatar
berta
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: scarabee groen meeting Driebergen-Rijsenburg 3 juli 2011

Bericht door berta » zo 03 jul, 2011 10:57

Ik sta in de startblokken :O:
tot straks
Hennie

Gebruikersavatar
Paulito
Donateur
Donateur

Re: scarabee groen meeting Driebergen-Rijsenburg 3 juli 2011

Bericht door Paulito » zo 03 jul, 2011 11:53

Moet mij helaas afmelden, red het niet door omstandigheden. Veel groen plezier en tot een andere keer.

Gebruikersavatar
Brandslang
Geregistreerd lid

Re: scarabee groen meeting Driebergen-Rijsenburg 3 juli 2011

Bericht door Brandslang » zo 03 jul, 2011 12:10

Ik ben er al bijna, waarschijnlijk iets na half 1.
Zodoende kan ik jullie melden dat er maar een paar wolkjes aan de lucht staan en het verder heerlijk zonnig weer is. Beloofd echt een super meeting te worden. :D 8) :D

Gebruikersavatar
popov
Geregistreerd lid

Re: scarabee groen meeting Driebergen-Rijsenburg 3 juli 2011

Bericht door popov » zo 03 jul, 2011 12:35

Zo de cake is in stukjes,nog drie flessen fris in huis gevonden :)
Constance en ik zijn er klaar voor en Anit bijna :wink:
Tot zo allemaal

Gebruikersavatar
Brandslang
Geregistreerd lid

Re: scarabee groen meeting Driebergen-Rijsenburg 3 juli 2011

Bericht door Brandslang » zo 03 jul, 2011 12:39

Ik ben er.
Het is echt super mooi weer en de locatie is nog veel mooier dan ik gedacht had. Super goed!

Gebruikersavatar
ronald9000
Geregistreerd lid

Re: scarabee groen meeting Driebergen-Rijsenburg 3 juli 2011

Bericht door ronald9000 » zo 03 jul, 2011 18:58

Net terug uit Driebergen. Het was erg gezellig en de locatie perfect! De opkomst viel helaas wat tegen, met 12 auto's in totaal. Maar vele malen leuker dan de nationale Triumphdag, waar wij in eerste instantie naar toe zouden gaan.
Iedereen bedankt voor de gezelligheid en de versnaperingen. Volgend jaar weer!?
De foto's volgen zo gauw mogelijk!

Gebruikersavatar
eric47
Geregistreerd lid

Re: scarabee groen meeting Driebergen-Rijsenburg 3 juli 2011

Bericht door eric47 » zo 03 jul, 2011 19:25

Volgend jaar weer?
Zeker weten, dan zijn we er wel bij!
Met beloofde appeltaart en misschien kleinkind en dochter ook wel mee.
Dochter is namelijk ook bevangen door het Saab virus!
Wacht op de foto's!

Elly

Gebruikersavatar
tanisha
Geregistreerd lid

Re: scarabee groen meeting Driebergen-Rijsenburg 3 juli 2011

Bericht door tanisha » zo 03 jul, 2011 19:32

het was een kleine maar zeer gezellige meeting ik ben blij dat ik even ben komen afsteken in de cayenne rode 900ng :wink:

de locatie was ook erg leuk een bunker wat net leek op een vila gebouwd door de duitsers
zoek maar naar de locatie op google was erg grappig om een 4 meter dikke betonnen muur achter de ramen te zien

voor de mensen die niet zijn gekomen jullie hebben wat gemist! :bullie:

Plaats reactie