Dan moet je hem een pb sturen, hij zit zelden tot nooit op het forumKrizzie schreef:SB90 mis ik nog!
Misschien kom ik dit jaar wel langs, vorig jaar kon ik helaas niet, dus ik meld me onder voorbehoud aan
Dan moet je hem een pb sturen, hij zit zelden tot nooit op het forumKrizzie schreef:SB90 mis ik nog!


goeie actie KrizzieKrizzie schreef:Verzonden!
Jaaaah, daar ben ik dan!Krizzie schreef:Verzonden!




