20 november 2011: prewinter snertmeeting2

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Gebruikersavatar
mr-toet-toet
Geregistreerd lid

Re: 20 november 2011: prewinter snertmeeting2

Bericht door mr-toet-toet » wo 28 sep, 2011 15:42

Krizzie schreef:SB90 mis ik nog! :-P+
Dan moet je hem een pb sturen, hij zit zelden tot nooit op het forum

Misschien kom ik dit jaar wel langs, vorig jaar kon ik helaas niet, dus ik meld me onder voorbehoud aan

Gebruikersavatar
Krizzie
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: 20 november 2011: prewinter snertmeeting2

Bericht door Krizzie » wo 28 sep, 2011 16:13

Verzonden! :mrgreen:

turboflix
Donateur
Donateur

Re: 20 november 2011: prewinter snertmeeting2

Bericht door turboflix » wo 28 sep, 2011 19:48

welkom mr-toet-toet !! je staat erbij!

turboflix
Donateur
Donateur

Re: 20 november 2011: prewinter snertmeeting2

Bericht door turboflix » wo 28 sep, 2011 19:48

Krizzie schreef:Verzonden! :mrgreen:
goeie actie Krizzie :D

Gebruikersavatar
sb90
Geregistreerd lid

Re: 20 november 2011: prewinter snertmeeting2

Bericht door sb90 » wo 28 sep, 2011 21:05

Krizzie schreef:Verzonden! :mrgreen:
Jaaaah, daar ben ik dan! :mrgreen:
Ik ben uiteraard weer van de partij, deze keer kan ik wél de gehele dag aanwezig zijn!

Staat genoteerd! ;)

Thanks voor de PB, Krizzie! :D

turboflix
Donateur
Donateur

Re: 20 november 2011: prewinter snertmeeting2

Bericht door turboflix » wo 28 sep, 2011 21:43

sb90: you are on the list! :mrgreen:

Gebruikersavatar
Brandslang
Geregistreerd lid

Re: 20 november 2011: prewinter snertmeeting2

Bericht door Brandslang » wo 28 sep, 2011 22:15

Ach ja, laten we eens gek doen: ik kom ook! :jumper4: :jumper3: :jumper4:

turboflix
Donateur
Donateur

Re: 20 november 2011: prewinter snertmeeting2

Bericht door turboflix » wo 28 sep, 2011 22:28

[]ah..das een veilig gevoel voor als Taaffie weer de vuurkorven gaat vullen :wink:
you are on the list!
Reden: Quote verwijderd

Gebruikersavatar
taaffert
Geregistreerd lid

Re: 20 november 2011: prewinter snertmeeting2

Bericht door taaffert » wo 28 sep, 2011 22:33

Ja hoor, dat doe ik met plezier!

Vorig jaar nog op een 'nette' manier de vuurkorven aangekregen, ik voel er nu wel wat voor om E85 te pakken :naughty:

turboflix
Donateur
Donateur

Re: 20 november 2011: prewinter snertmeeting2

Bericht door turboflix » wo 28 sep, 2011 22:36

[]en vergeet dan de grote bak niet..die heb je vorig jaar overgeslagen... :shock:
Reden: Quote verwijderd

Gebruikersavatar
Krizzie
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: 20 november 2011: prewinter snertmeeting2

Bericht door Krizzie » do 29 sep, 2011 11:05

De Snert gaat in ieder geval helemaal op, want Werli staat op de lijst! :lol:

Gebruikersavatar
Chyron
Donateur (12x)
Donateur (12x)

Re: 20 november 2011: prewinter snertmeeting2

Bericht door Chyron » do 29 sep, 2011 19:57

Ook deze keer zijn we van de partij!

Gebruikersavatar
Sam185
Geregistreerd lid

Re: 20 november 2011: prewinter snertmeeting2

Bericht door Sam185 » vr 30 sep, 2011 23:13

Ik zou ook graag komen met de Red Arrow!

turboflix
Donateur
Donateur

Re: 20 november 2011: prewinter snertmeeting2

Bericht door turboflix » vr 30 sep, 2011 23:38

[]met genoegen :-)

je staat erbij!..
Reden: Quote verwijderd

Gebruikersavatar
rombouts
Geregistreerd lid

Re: 20 november 2011: prewinter snertmeeting2

Bericht door rombouts » zo 02 okt, 2011 13:30

als ik kan kom ik

Plaats reactie