Zie Autoweek.nl[/img]

JaaaaaaaRuud schreef:Ik vind er nix aan, wat dat betreft lijkt het wel weer oud-Japans jatwerk, gecombineerd met smakeloosheid.
En Saab bij Toyota? Neeeee
Ja kwaliteit is belangrijk! Al hebben een vriend van me, zijn vriendin en zijn vader daar andere ideeen over.marq101 schreef:JaaaaaaaRuud schreef:Ik vind er nix aan, wat dat betreft lijkt het wel weer oud-Japans jatwerk, gecombineerd met smakeloosheid.
En Saab bij Toyota? NeeeeeSaab onder de hoede van Toyota. Dat wordt me een kwaliteitsverbetering dat wil je niet weten!!!
Ik vind deze auto vwb de raamvormgeving erg lijken op de aero-x

Toyota geen gewaagde techniek...Ruud schreef:Ja kwaliteit is belangrijk! Al hebben een vriend van me, zijn vriendin en zijn vader daar andere ideeen over.marq101 schreef:JaaaaaaaRuud schreef:Ik vind er nix aan, wat dat betreft lijkt het wel weer oud-Japans jatwerk, gecombineerd met smakeloosheid.
En Saab bij Toyota? NeeeeeSaab onder de hoede van Toyota. Dat wordt me een kwaliteitsverbetering dat wil je niet weten!!!
Ik vind deze auto vwb de raamvormgeving erg lijken op de aero-x
Onze Ford Windstar heeft na 80 dkm nog geen mankementje gehad.
De Saab met 276 dkm veel minder dan de Toyota corolla van 199dkm.
Meestal zit er ook veel minder techniek op een Toyota, maar goed.
Wanneer Saab naar Toyota zou gaan, daarmee ook het eigen unieke gezicht. Toyota is nogal eenheidsworst, geen gewaagde vormen of technieken. Veel respect voor het merk, maar het is niet de moeder voor Saab. Liever een Europees moederbedrijf.