Saab 900 turbo op gas

Alles over Liquified Petroleum Gas en Saabs
Plaats reactie
Gastonw
Geregistreerd lid

Saab 900 turbo op gas

Bericht door Gastonw » vr 21 okt, 2011 13:31

Goedemiddag,

Ben van plan om mijn saab volgend jaar op Gas te zetten. Heb al het een en ander aan onderdelen in huis en lees op het forum dat het mogelijk moet zijn. Voor mij zijn het behoud van PK's e.d. ondergeschikt maar betrouwbaarheid erg belangrijk. Het is de bedoedling dta mij meeisje hem voor deglijkks gebruik gaat inzetten en haar FOrdje K aan de wilgen hangt. Zou toch een graag met iemand overlggen die dit in zijn auto heeft en het liefst een keer willen kijken.

Kan en wil iemand mij hier mee helpen. Zelfs hulp bij inbouw, eventueel tegen vergoeding, is een mogelijkheid.

Ik hoor graag wie mij kan helpen.

robertw

Re: Saab 900 turbo op gas

Bericht door robertw » vr 21 okt, 2011 18:26

tijdens de recente stijlneus meeting was er iemand (ben effe zijn naam kwijt) met een 900T16S op LPi, de motor liep heerlijk en het was hem ook te doen om betrouwbaarheid. ik zoek zijn naam wel even op dit weekend.

/rw

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » vr 21 okt, 2011 19:40

robertw

Bericht door robertw » vr 21 okt, 2011 21:24

uradius, helemaal juist. dank je wel.

/rw

Azul
Geregistreerd lid

Bericht door Azul » vr 21 okt, 2011 23:33

Ik heb in mijn 9000 uit 1985 (exacte dezelfde motor als in je cabrio, B202 met LH 2.2 ECU) ook LPG. Ik heb een VSI systeem. Nu 6000 km mee gereden en erg tevreden. Het is een zogenaamd "slave" systeem. De informatie van het inspuiten van de hoeveelheid LPG komt uit de LH 2.2 ECU.

gertram
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door gertram » za 22 okt, 2011 13:04

Waar heb je het laten inbouwen en wat kostte dat Azul?

Gastonw
Geregistreerd lid

Bericht door Gastonw » ma 24 okt, 2011 13:41

Bedankt voor je bericht. Waar kan ik zo iets laten inbowuen. Of doe je dat ook zelf.
Azul schreef:Ik heb in mijn 9000 uit 1985 (exacte dezelfde motor als in je cabrio, B202 met LH 2.2 ECU) ook LPG. Ik heb een VSI systeem. Nu 6000 km mee gereden en erg tevreden. Het is een zogenaamd "slave" systeem. De informatie van het inspuiten van de hoeveelheid LPG komt uit de LH 2.2 ECU.

Plaats reactie