Gaat er überhaupt iemand naar Brussel de 14e?

Op 15 januari 2012 zal ter ere van Saab een dag van waardering voor Saab worden gehouden. Iedereen die zijn Saab(s) koestert of Saab een warm hart toedraagt is welkom. Lees verder en schrijf je in!
Plaats reactie
Knientje
Geregistreerd lid

Gaat er überhaupt iemand naar Brussel de 14e?

Bericht door Knientje » zo 08 jan, 2012 16:05

Het animo lijkt niet echt groot voor de 14de?
Straks staan we daar als enige drie Saabs in Brussel :donot:
Die ook nog voorzien zijn van een Nederlands kenteken, dat is echt geen zicht in de Belgische hoofdstad...

wiwaleeuwke
Geregistreerd lid

Re: Gaat er überhaupt iemand naar Brussel

Bericht door wiwaleeuwke » zo 08 jan, 2012 16:48

ik ga er zijn en van Herentals komen er ook een paar dat ik weet

https://www.facebook.com/events/346201632072419/" onclick="window.open(this.href);return false;

volgens facebook event gaan er 16 aanwezig zijn

Knientje
Geregistreerd lid

Bericht door Knientje » zo 08 jan, 2012 17:01

Met de misschiens erbij hebben we er al 34 :wow:
Alleen zit niet iedereen op Facebook natuurlijk. BTW een van die 16 aanmelders ben ik :mrgreen:

wiwaleeuwke
Geregistreerd lid

Bericht door wiwaleeuwke » zo 08 jan, 2012 17:20

heb net is geïnformeerd bij saab club Belgë volgens hen toch zo tussen de 100 en de 200. We zullen wel zien. Het is het gebaar dat telt hé.

Sporthatch
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Sporthatch » zo 08 jan, 2012 18:49

Vertrekken we nu vanuit Herentals, of gaan we rechtstreeks naar Brussel ? Want desondanks dat ik met een Saab rij kan ik toch niet meer volgen hoor. :mrgreen: :mrgreen:

wiwaleeuwke
Geregistreerd lid

Bericht door wiwaleeuwke » zo 08 jan, 2012 21:25

er wordt vanuit Herentals naar brussel gereden meer info https://www.facebook.com/events/313526268678020/" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar je kan ook gewoon rechtstreeks naar Brussel rijden.

nics
Geregistreerd lid

Re: Gaat er überhaupt iemand naar Brussel de 14e?

Bericht door nics » ma 09 jan, 2012 18:43

het kan zijn dat een delegatie van de Nederlandse organisatie de neus laat zien op de 14e, wel per incognito voertuig wellicht. Ligt eraan of de 900i zich gedraagd, anders een Frans gedrocht ;-) We weten het nog niet zeker, aangezien we misschien op de 14e losse eindjes aan elkaar moeten gaan knopen, dus nog even een slag om de arm hierover.

Knientje
Geregistreerd lid

Bericht door Knientje » ma 09 jan, 2012 18:51

Knientje gaat ook steeds meer twijfelen.
Aangezien ik binnen mijn kennissen/vriendenkring niemand met een Saab ken, lijk ik de enige Zeeuws-Vlaming te zijn die voor België overblijft.
Als er nu nog een paar samen willen rijden (mogen ook Vlamingen zijn die vanaf Gent of Antwerpen vertrekken), wil ik me nog wel vervoegen.
En anders blijft Knientje thuis :fight_argue2:

aZuL2001
Geregistreerd lid

Bericht door aZuL2001 » di 10 jan, 2012 15:00

Niet vergeten om de "poster" van http://www.outside-saab.com/press/" onclick="window.open(this.href);return false; te printen en achter je Saabraam te plakken ;)

En als jullie er toch zijn, even pot maken voor brandstof, en die NG 9-5 SportsWagon meenemen graag. Zou wel een vette nieuwjaarsstunt zijn :twisted:

Paul Viking
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Paul Viking » wo 11 jan, 2012 19:19

Het is dat ik zaterdag verplichtingen heb in Utrecht, anders maakte ik zeker een rondje :O: via Brussel.

(Dit zijn zeldzame SAAB-momenten waar je van moet (na) genieten).

Plaats reactie