Outside Saab-Hangaar2 Vliegkamp Valkenburg 15-1 Update

Op 15 januari 2012 zal ter ere van Saab een dag van waardering voor Saab worden gehouden. Iedereen die zijn Saab(s) koestert of Saab een warm hart toedraagt is welkom. Lees verder en schrijf je in!
Plaats reactie
JanWessel
Geregistreerd lid

Re: Outside Saab-Hangaar2 Vliegkamp Valkenburg 15-1 Update

Bericht door JanWessel » ma 16 jan, 2012 18:35

Bij Autoblaag blijkt maar weer hoe diep die rabiate saab-haat zit... 1500 auto's op een vliegveld en het laatste topic daar gaat over de vernietiging van de pre-productiemodellen.

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » ma 16 jan, 2012 18:35

Media lijst is bijgewerkt: http://www.outside-saab.com/press/media-mentions/" onclick="window.open(this.href);return false; :twisted:

maurice1970
Geregistreerd lid

Bericht door maurice1970 » ma 16 jan, 2012 18:51

geinig, de "audi-week"...

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » ma 16 jan, 2012 18:57

svarta pilen schreef:@Sapphire: ik heb net even de reacties op dat Autoweek-stukje gelezen. De eerste reacties zijn inderdaad 'een beetje dom'. De daarop volgende snijden al een stuk meer hout. Misschien als Saabforummers en Saabclub Nederland leden er zelf nog maar wat reacties bij zetten :wink:
Ah, gelukkig maar. Ik ben na de eerste paar reacties maar gestopt met lezen, ik laat mijn humeur niet graag bederven door dat soort dingen.

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » ma 16 jan, 2012 19:02

(zo na weer een gewone werkdag ook een dankwoord van mijn kant)

Gisteren was een geweldige dag!

Je kon aan alle gezichten aflezen dat iedereen volop aan het genieten was.
Ik heb ook erg genoten van alles en geweldig dat Victor Muller langs kon komen.

Dat het SAABforum zoveel moois zou kunnen opleveren had ik in 2003 niet gedacht.
Het geeft nog meer energie om ook in de komende jaren mooie dingen te gaan doen.

Wat we met een team van 14 man (en vrouw ;) )in zo'n korte tijd voor elkaar hebben weten te krijgen is bewonderenswaardig.
Iedereen heeft bikkelhard gewerkt en het resultaat is er ook naar. Net als op de dag zelf verliep de voorbereiding heel soepel.
Deuren gingen open die anders misschien gesloten bleven. Iedereen omarmde het idee, de plannen, het SAABgevoel.
En wat is er veel geregeld! Drukwerk, spandoeken, sponsoring, rallybordjes, parkeerplannen, showcase, inschrijvingen, belichting, geluid, etc etc etc. Het klopte gewoon.
Ik wil dan ook het hele team van de organisatie en de vrijwilligers bedanken voor de goede samenwerking!
Maar zonder alle sponsoren en donateurs was de het hele evenement überhaupt niet mogelijk geweest. Geweldig dat zij dit mogelijk hebben kunnen maken!!

Ook aan aan alle deelnemers: bedankt voor het positieve beeld dat we aan SAAB hebben kunnen geven. Saab is nog springlevend!
Wellicht dat het zelfs een steentje bijdraagt aan de toekomst van SAAB.

Mvg,
Sander

Een mooie afsluiting van een zeer geslaagde dag:
Afbeelding

Phantom
Geregistreerd lid

Bericht door Phantom » ma 16 jan, 2012 19:03

Ik heb nog steeds een smile op m'n gezicht en bij het terug zien van allerlei foto's en andere mediabestanden wordt ie alleen maar groter! :D
Maar ergens heb ik ook een wrang gevoel omdat het allemaal weer 'voorbij' is. ;-(+
Vandaag gelukkig weer een hoop km's gemaakt met mijn Saabje, de WAM,WAS dag heeft me echt goed gedaan! :bluethumb:

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » ma 16 jan, 2012 19:08

Je bent niet de enige. De 2 kids van Reub voelden zich allebei niet volledig fit en ze zouden eigenlijk richting huis gaan. Maar toen de showcase binnenkwam rijden, wilden ze toch heel graag blijven :D
(Daarom extra hulde voor de familie van Reub!)

Brandslang
Geregistreerd lid

Bericht door Brandslang » ma 16 jan, 2012 19:14

Voor iedereen die het leuk vindt om nog meer te lezen over de geschiedenis van Saab (off-topic maar wilde het even hier delen aan al de enthousiaste WAM WAS bezoekers):
viewtopic.php?f=16&t=110765

Red lady
Geregistreerd lid

Bericht door Red lady » ma 16 jan, 2012 20:13

Erg mooie, leuke, gezellige, goed georganiseerde dag... blij dat ik er, als toch nog pas vrij recente eigenaar van een SAAB, bij ben geweest :D
Super gedaan organisatie (en allen die verder ergens een (vrijwillige) bijdrage geleverd hebben)!

BEDANKT!!!

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » ma 16 jan, 2012 20:16

Is er al een overzicht hoeveel Saabs de meetings wereldwijd hebben bezocht :wow:

aip
Geregistreerd lid

Bericht door aip » ma 16 jan, 2012 21:06

Turbothom schreef:
Waar zijn die zuignapjes te krijgen?
Ik zit ook net te googlen. Maar als iemand tips heeft ... graag!

2masterblaster2
Geregistreerd lid

Bericht door 2masterblaster2 » ma 16 jan, 2012 21:13

ik zou er zo ook wel 4 willen bestellen

grts

aip
Geregistreerd lid

Bericht door aip » ma 16 jan, 2012 21:19

http://www.zuignapjes.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Maar welke?

GUUSarrow
Geregistreerd lid

Bericht door GUUSarrow » ma 16 jan, 2012 21:22

sommige mensen waren al voorbereid ;)

http://www.zuignapjes.nl/contents/nl/d3 ... deind.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Die je bij Ton77 ziet zijn 37,5mm, ik denk dat 20mm misschien wel net tussen de achterruitverwarming past.

Afbeelding

Jobe
Geregistreerd lid

Bericht door Jobe » ma 16 jan, 2012 21:23

http://www.zuignapjes.nl/?gclid=CPHKhe- ... DgodgzQBmQ" onclick="window.open(this.href);return false;

Daar kan je ze wel krijgen. Kost bijna niks!
Gisteren super genoten. Klein beetje gas gegeven met de 900 classic op het rechte stuk bij het weggaan.
Super gezellig, hoop bekenden gezien en gesproken.

Plaats reactie