(© Robertb)
Zag ik toch een verzoekje voor een bordje langskomen aldaarmikekiwi schreef:Uw bericht is zeer duidelijk, ik zal een verzoekje indienen aldaar!Brandslang schreef:Gewoon een mailtje sturen naar outsidesaab@gmail.com
De kans dat je dan een bordje krijgt is vele malen groter dan wanneer je een melding in dit topic zet.![]()
Dank!
Nou, dat is potjandozie óók toevallig....aZuL2001 schreef:Zag ik toch een verzoekje voor een bordje langskomen aldaarmikekiwi schreef:Uw bericht is zeer duidelijk, ik zal een verzoekje indienen aldaar!Brandslang schreef:Gewoon een mailtje sturen naar outsidesaab@gmail.com
De kans dat je dan een bordje krijgt is vele malen groter dan wanneer je een melding in dit topic zet.![]()
Dank!
millerman schreef:Dat ziet er herkenbaar uit, Jelmer!
(© Robertb)

PB ontvangen.EnnioR schreef: Wel het lijkt me heel leuk en passend om het WAM-WAS bordje via 1001760 te verkrijgen. We hebben dan ook samen de kraampjes opgezet....
@1001760
Ik vond het inderdaad een gezellige bedoening... moet eerlijk toegeven dat ik het de volgende dag wel een beetje voelde in mijn armpjes.![]()
Op de markt staan....haha! Je moet maar roepen.PB'tje on the way.
Greetz