Hallo, ik heb onlangs mijn eerste saab gekocht een 9-5 2.3T SE.
Nu wil ik de carterpan demonteren om te zien of hij last van black sludge heeft en ook om een kleine lekkage te verhelpen.
Kan ik de carterpan zo demonteren zodar dat ik het totale blok moet lichten?
Wie heeft een goede tip voor mij.
Groet Gerrit
carterpan
-
christaero
- Donateur

Re: carterpan
Allereerst welkom op het forum!
Je kunt hier een berg info vinden over BS-check. Je moet het alleen wel in het juiste topic plaatsen...
Als ik het goed begrijp, heb je een 9-5 van de oudere generatie. Je moet je vragen over jouw Saab dus stellen in het gedeelte 9-5.
Als je dan toch bezig ent, kun je jezelf even voorstellen in het Saabforum.nl gedeelte onder Saabforum leden.
Tip: plaats er foto's van je wagen bij, zijn we hier gek op...
Alsmede wat meer gegevens (motor, uitvoering, bouwjaar, regio,e.d)
viewforum.php?f=23
Voor BS-check: rechter bovenhoek, invullen BS-check en op zoeken klikken, je weet niet wat je ziet...
Veel
gewenst
Je kunt hier een berg info vinden over BS-check. Je moet het alleen wel in het juiste topic plaatsen...
Als ik het goed begrijp, heb je een 9-5 van de oudere generatie. Je moet je vragen over jouw Saab dus stellen in het gedeelte 9-5.
Als je dan toch bezig ent, kun je jezelf even voorstellen in het Saabforum.nl gedeelte onder Saabforum leden.
Tip: plaats er foto's van je wagen bij, zijn we hier gek op...
Alsmede wat meer gegevens (motor, uitvoering, bouwjaar, regio,e.d)
viewforum.php?f=23
Voor BS-check: rechter bovenhoek, invullen BS-check en op zoeken klikken, je weet niet wat je ziet...
Veel
-
Goldman
- Geregistreerd lid
Beter om te posten in de 9-5 zonder NG. Die van jou is niet jong genoeg om NG achter z'n nummer te hebben. Misschien dat je dan meer reacties krijgt.
-
gerrit58
- Geregistreerd lid
Ok,
Dank voor je tip.
Ik zal me eerst zelf voorstellen.
Groet Gerrit
Dank voor je tip.
Ik zal me eerst zelf voorstellen.
Groet Gerrit