Wie heeft er vandaag nog meer genoten?
vandaag super cabrio-dag
-
jhn
- Geregistreerd lid
vandaag super cabrio-dag
Wie heeft er vandaag nog meer genoten?
-
Injectie
- Moderator
-
Stef cabrio
- Geregistreerd lid
-
Red76
- Geregistreerd lid
-
Haagcaab
- Geregistreerd lid
vannacht om half 1 na een geweldig concert van the Waterboys in Vredenburg nog open van Utrecht naar Den Haag gereden. Heerlijk warm met windscherm en kachel op 6. Er werd in Utrecht een nieuwe teerlaag aangebracht dus (oh wat vervelend) mochten we helemaal binnendoor over Harmelen, montfoort en Woerden!
-
jhn
- Geregistreerd lid
De Saab Cabrio Groeten.
Tja het wordt een herhaling, maar ook vandaag prima weer voor een open ritje. Helaas wel stevig windje, dus de kids achterin waren af en toe naar lucht aan het happen. Als je erop let is het net alsof 1/2 nederland een cabrio heeft. Maar een Saab blijft toch een zeldzaam exemplaar op de weg.
Vraag: Wie groet mede Saab Cabrio rijders?
Ik wel!
Vraag: Wie groet mede Saab Cabrio rijders?
Ik wel!
-
Haagcaab
- Geregistreerd lid
-
jhn
- Geregistreerd lid
groet
Allen alle Saab Cabrio's (oud en nieuw)Haagcaab schreef:ik doe het niet maar dat komt omdat je er hier in den haag net iets teveel ziet. Groet je alleen mede saab cabrio collega's of ook dichte Saab's?
Ik ben een vriendelijk persoon, maar wens geen lam zwaaiarmpje te krijgen.
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
Daantje
- Geregistreerd lid
Iedere droge dag is een mooie cabrio dag
Is het toch wat winderig gaat het scherm op, beetje frisjes?, kacheltje aan.
Met de tempraturen van de laatste dagen is het jammer dat ik zo weinig vrije tijd heb...
Ik zou best naar iedere saab willen zwaaien, maar wil ook niet voor gek aangezien worden......ik kan me de reactie van ''die zwaaiert had liever een motor gereden'' best indenken
Ik heb dat dus nog maar niet gedaan....
Iemand die met de forum kentekenplaathouders/ stickers rijdt kan wel een zwaai verwachten
maar tot op heden nog geen tegengekomen....
Is het toch wat winderig gaat het scherm op, beetje frisjes?, kacheltje aan.
Met de tempraturen van de laatste dagen is het jammer dat ik zo weinig vrije tijd heb...
Ik zou best naar iedere saab willen zwaaien, maar wil ook niet voor gek aangezien worden......ik kan me de reactie van ''die zwaaiert had liever een motor gereden'' best indenken
Iemand die met de forum kentekenplaathouders/ stickers rijdt kan wel een zwaai verwachten
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
jhn
- Geregistreerd lid
[quote="Daantje"]Ik zou best naar iedere saab willen zwaaien, maar wil ook niet voor gek aangezien worden......quote]
Gewoon doen Daantje. Wat je ook doet, ze praten toch wel over je.
Zwaai je niet, dan ben je arrogant, zwaai je wel dan ben je een meezwaaiert. Laat je vooral niet beinvloeden wat anderen zeggen of doen.
Ik zwaai gewoon.
Misschien dat het ervoor zorgt dat de schroom om te zwaaien bij sommige Saab-cabrio rijders afneemt!!!
Gewoon doen Daantje. Wat je ook doet, ze praten toch wel over je.
Ik zwaai gewoon.