vandaag super cabrio-dag

Voor alle Saab cabrio rijders
jhn
Geregistreerd lid

vandaag super cabrio-dag

Bericht door jhn » do 04 mei, 2006 21:38

8) topdag, perfect om de vechtroute te rijden.
Wie heeft er vandaag nog meer genoten?

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » do 04 mei, 2006 21:49

Ik even kortstondig. Ik moest vanochten proefrijden met een verkochte Aero cabrio. Ik heb me dus de kans gegeven om lekker te sturen met het dakje omlaag. 8)

Stef cabrio
Geregistreerd lid

Bericht door Stef cabrio » vr 05 mei, 2006 22:49

Vandaag ook lekker genoten van het lekker cabrioweertje, evenals de vorige 2 dagen die al even super waren met het dak beneden :thumbup: :cooldude1:

Red76
Geregistreerd lid

Bericht door Red76 » vr 05 mei, 2006 22:56

Ik ben vandaag ook lekker op pad geweest met mijn Turbo Cabrio :D

Helaas maar 599 cc :wink:

Haagcaab
Geregistreerd lid

Bericht door Haagcaab » zo 07 mei, 2006 11:06

vannacht om half 1 na een geweldig concert van the Waterboys in Vredenburg nog open van Utrecht naar Den Haag gereden. Heerlijk warm met windscherm en kachel op 6. Er werd in Utrecht een nieuwe teerlaag aangebracht dus (oh wat vervelend) mochten we helemaal binnendoor over Harmelen, montfoort en Woerden!

jhn
Geregistreerd lid

De Saab Cabrio Groeten.

Bericht door jhn » zo 07 mei, 2006 20:58

Tja het wordt een herhaling, maar ook vandaag prima weer voor een open ritje. Helaas wel stevig windje, dus de kids achterin waren af en toe naar lucht aan het happen. Als je erop let is het net alsof 1/2 nederland een cabrio heeft. Maar een Saab blijft toch een zeldzaam exemplaar op de weg.

Vraag: Wie groet mede Saab Cabrio rijders?
Ik wel!

Haagcaab
Geregistreerd lid

Bericht door Haagcaab » zo 07 mei, 2006 21:28

ik doe het niet maar dat komt omdat je er hier in den haag net iets teveel ziet. Groet je alleen mede saab cabrio collega's of ook dichte Saab's?

MISTY
Geregistreerd lid

Bericht door MISTY » zo 07 mei, 2006 22:04

Ik alles van voooor 94- :lol:

jhn
Geregistreerd lid

groet

Bericht door jhn » di 09 mei, 2006 12:45

Haagcaab schreef:ik doe het niet maar dat komt omdat je er hier in den haag net iets teveel ziet. Groet je alleen mede saab cabrio collega's of ook dichte Saab's?
Allen alle Saab Cabrio's (oud en nieuw)
Ik ben een vriendelijk persoon, maar wens geen lam zwaaiarmpje te krijgen.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » di 09 mei, 2006 13:30

ik zwaai als er een blik van "herkenning" is. kortom, de blik van een liefhebber.

Daantje
Geregistreerd lid

Bericht door Daantje » di 09 mei, 2006 18:18

Iedere droge dag is een mooie cabrio dag 8)
Is het toch wat winderig gaat het scherm op, beetje frisjes?, kacheltje aan. :P
Met de tempraturen van de laatste dagen is het jammer dat ik zo weinig vrije tijd heb...

Ik zou best naar iedere saab willen zwaaien, maar wil ook niet voor gek aangezien worden......ik kan me de reactie van ''die zwaaiert had liever een motor gereden'' best indenken :lol: Ik heb dat dus nog maar niet gedaan....
Iemand die met de forum kentekenplaathouders/ stickers rijdt kan wel een zwaai verwachten :wink: maar tot op heden nog geen tegengekomen....

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » di 09 mei, 2006 18:44

Ik ben een selectieve zwaaiert. Ik zwaai zowiezo niet naar 9000-rijders(sorry als ik iemand beledig) en het ligt ook aan m'n humeur. En soms zwaai ik alleen als de ander eerst zwaait. Ligt dus een beetje aan m'n stemming.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 09 mei, 2006 18:46

Wel naar een 9000 Aero rijder? :wink: 8) :)

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » wo 10 mei, 2006 8:23

sjoerdk schreef:Wel naar een 9000 Aero rijder? :wink: 8) :)
Nou.....vooruit dan maar :P Zal als ik in het westen van het land ben helemaal op m'n hoede zijn voor 9000 Aero's :D

jhn
Geregistreerd lid

Bericht door jhn » wo 10 mei, 2006 8:30

[quote="Daantje"]Ik zou best naar iedere saab willen zwaaien, maar wil ook niet voor gek aangezien worden......quote]

Gewoon doen Daantje. Wat je ook doet, ze praten toch wel over je. :oops: Zwaai je niet, dan ben je arrogant, zwaai je wel dan ben je een meezwaaiert. Laat je vooral niet beinvloeden wat anderen zeggen of doen.

Ik zwaai gewoon. :D Misschien dat het ervoor zorgt dat de schroom om te zwaaien bij sommige Saab-cabrio rijders afneemt!!!

Plaats reactie