Algemeen Apple topic

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
evo
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Algemeen Apple topic

Bericht door evo » wo 08 feb, 2012 20:41

...Linux op installeren :smile:

Overigens had je aan de foutmelding kunnen zien dat er naar een foutief gedefinieerd alias verwezen werd.

sent from my ZePad using TapaTalk

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » wo 08 feb, 2012 20:42

cleanen? :roll: mag "schoonmaken" of "reinigen" ook? :wink:

sent from my Fujitsu laptop using Windows 7...

evo
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door evo » wo 08 feb, 2012 21:00

Haha, ja... ik veeg mijn laptop wel eens met wat glassex af... werkt goed voor het toetsenbord. Voor het scherm heb ik zo'n scherm cleaner pompbusje...

sent from my ZePad using TapaTalk

Artemis
Geregistreerd lid

Bericht door Artemis » do 09 feb, 2012 14:30

grapjassen :P

nove mille
Geregistreerd lid

Bericht door nove mille » di 14 feb, 2012 0:48

Neem anders 's een kijkje op de site van Macceeper.

bob_z
Geregistreerd lid

Bericht door bob_z » di 14 feb, 2012 1:32

dat zou ik dus niet gebruiken dat MacKeeper. Als je de zaak traag wil maken dan is dat de zooi die je erop moet gooien(ik spreek uit ervaring btw; ik was nieuwsgierig).

bob_z
Geregistreerd lid

Bericht door bob_z » di 14 feb, 2012 1:33

Artemis schreef:simpel vraagje: waar kan ik het beste mijn macbook mee cleanen? Ouwe troep eraf enzo?
uhm, nieuwe install blijft de beste oplossing IMHO

nove mille
Geregistreerd lid

Bericht door nove mille » di 14 feb, 2012 9:46

MacKeeper was maar bij wijze van voorbeeld. Er zijn bijvoorbeeld ook nog : Stellar SpeedUp Mac, CleanMyMac, EaseMac en vele, vele andere.

Maar eerder nog zou ik een MacFormat gaan halen in de krantenwinkel of een kijkje nemen op hun site.

bob_z
Geregistreerd lid

Bericht door bob_z » di 14 feb, 2012 13:38

Leopard heb ik nooit gehad. Ook ik heb het idee dat Snow-Leppard naar Lion een tragere MBP oplevert.

RAM bij MAC kopen is ZEER onverstandig idd

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » di 06 mar, 2012 23:47

brr, cultuurschok ten positieve. De muppet hier op mijn bureau is nu een mac mini instapversie. Tering jantje, dit draait lekker. Heb er office 2011 for mac bij gekocht bij de groothandel, maar hier kan ik wel aan wennen. Bootcamp draaiend voor windows 7 en bepaalde programmeersoftware die ik af en toe draai. Het meeste van dat spul is toch op locatie en draait op flappie en dat blijft Windows 7 pro.

plafundum
Geregistreerd lid

Whatsapp op je Apple laptop?

Bericht door plafundum » di 15 mei, 2012 21:18

Jaja, Jwaterink, da's andere koek he. Je kan ook VMware installeren, en dan lekker je windows of linux onder je OS X draaien. Zoo fijn! En dan heb je bootcamp niet nodig: Je draait OS X en Windows (of wat dan ook) tegelijk.

Iets anders: Weet iemand hier een whatsapp client voor op je apple laptopje?

postma
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door postma » di 15 mei, 2012 21:53

Google eens op whatsapp op pc of iPad. Op een Apple laptop kan het niet wel op een pc of iPad smartphone etc.etc.

plafundum
Geregistreerd lid

Apple OS X update sept 2012 probleem

Bericht door plafundum » di 25 sep, 2012 10:02

Hi all,

Apple is niet meer wat het geweest is: meer waard dan Micro$oft, en dan ook gelijk een ontwikkeling richting prutserij inzetten. Eerst al die berichten over crappy plaatsbepalingsystemen. Nu net een update op de laptop gedraaid, kan hij zijn netwerk niet meer vinden. En allerlei vragen of ik zaken toe wil staan: Dit dus: http://www.macosx.nl/community/topic/vr ... en-op-imac" onclick="window.open(this.href);return false;.

Mijn oplossing;
krb5dc toestaan,
Je netwerk entry van je ADSL deleten,
opnieuw aanmaken
--> en bovenaan de lijst zetten. Dat laatste was de truuk.

Nu herkent na herstart alle netwerk-connecties weer. maar kostte mij wel weer een half uur stoeien. )^$%^&*Q@)*&(Q%#@!@ !!!!

Misschien dat ik dat iemand van jullie kan besparen.

Succes, Ad

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » di 25 sep, 2012 10:25

Apple is de nieuwe Microsoft (al een tijdje)

wulf
Geregistreerd lid

Bericht door wulf » za 09 mar, 2013 6:30

Eindelijk een 30" display die ik altijd al wilde hebben maar nooit kon veroorloven. Goeie gebruikte gevonden voor slechts 650 euro en ziet er nog als nieuw uit. Ik heb de nieuwe 27" displays ook bekeken maar ik kan maar niet wennen aan dat spiegelend scherm met alle reflecties. Ik had 2 x 23" displays maar moet er maar 1 van gaan verkopen. En misschien wel allebei.

Mijn Mac Pro 2008 heb ik ook gebruikt gekocht en een extra processor, geheugen en nieuwe video kaart in gedaan. Zelfs een 5 jaar oud systeem kan vandaag de dag nog prima mee en is meer dan voldoende wat ik nodig heb.

Ik heb ook nog een MacBook Pro die ik in 2006 nieuw heb gekocht. Zit aan zijn max met 3GB geheugen maar werkt allemaal nog prima voor vakanties en zo. De iPad heeft eigenlijk ook een hoop functies over genomen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie