Saab filmpje
-
Thisafternoon
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
White Lines
- Geregistreerd lid
Ik denk dat dit de amerikaanse versie is, hebben 2 xtra remlichten waar bij ons de mistachterlichten zitten.
Je zal het zo wel aan kunnen sluiten denk ik, minder wattage lampje en reflector uit de mistachterlichten halen??
Hier een foto van een toertocht van de new york saab club:
http://www.nysoc.com/gallery/album13/P0013870
Zal bij de apk wel weer probleem opleveren??
Je zal het zo wel aan kunnen sluiten denk ik, minder wattage lampje en reflector uit de mistachterlichten halen??
Hier een foto van een toertocht van de new york saab club:
http://www.nysoc.com/gallery/album13/P0013870
Zal bij de apk wel weer probleem opleveren??
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
White Lines
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
Haagcaab
- Geregistreerd lid
-
edwardk
- Geregistreerd lid
-
WorldRocker
- Geregistreerd lid
Filmpje is weg
Over de remlichten, ja zo zijn die remlichten in America op de c900. Deze hebben (samen met de SAAB 99) ook cornering lights en side guidance lights aan de voor kant naast de koplampen. Sjo, wat mis ik die lampen, super handig. Trouwens, de 9000s' hebben ook meerdere remlichten en ook side guidance lights (CS modellen hebben geen cornering lights).
Over de remlichten, ja zo zijn die remlichten in America op de c900. Deze hebben (samen met de SAAB 99) ook cornering lights en side guidance lights aan de voor kant naast de koplampen. Sjo, wat mis ik die lampen, super handig. Trouwens, de 9000s' hebben ook meerdere remlichten en ook side guidance lights (CS modellen hebben geen cornering lights).
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Nee hoor! ,even rechts onder op de tekst klikken.WorldRocker schreef:Filmpje is weg![]()
-
WorldRocker
- Geregistreerd lid
De enige tekst die is zie is:
"We're sorry, but this video may not be available.
Try refreshing the page to see this video.
To see more videos visit our home page "
Verder is er niks behalve een wit achtergrond. Refreshen helpt niet en er staat geen naam bij dus ik weet niet waar ik op kunnen zoeken.
"We're sorry, but this video may not be available.
Try refreshing the page to see this video.
To see more videos visit our home page "
Verder is er niks behalve een wit achtergrond. Refreshen helpt niet en er staat geen naam bij dus ik weet niet waar ik op kunnen zoeken.