saab 96 mc in elfstedentocht/telegraaf/autovisie update!
-
ammolenaar
- Donateur (2x)

Re: saab 96 mc in elfstedentocht/telegraaf/autovisie
Leuk Dirk!!
Met die Jaco Bijlsma heb ik nog in de klas gezeten. Ik hoorde toevallig twee weken terug dat hij bij autovisie werkt. Doe hem de groeten van mij en als hij hoort dat hij bij een actief forum lid hier in de klas geb gezeten is het plaatsen van wat foto's hier vast geen probleem.
Andy
Met die Jaco Bijlsma heb ik nog in de klas gezeten. Ik hoorde toevallig twee weken terug dat hij bij autovisie werkt. Doe hem de groeten van mij en als hij hoort dat hij bij een actief forum lid hier in de klas geb gezeten is het plaatsen van wat foto's hier vast geen probleem.
Andy
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Re: saab 96 mc in elfstedentocht/telegraaf
@Guus: de witte is toch een 96 Sport? Subtiel verschil met een MC.
Super gaaf heren! Ben erg benieuwd naar het verhaal. Met de 96 komt het vast weer goed qua afstelling e.d., is toch een verhaal apart zo'n 50 jaar oude auto.
Super gaaf heren! Ben erg benieuwd naar het verhaal. Met de 96 komt het vast weer goed qua afstelling e.d., is toch een verhaal apart zo'n 50 jaar oude auto.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

he sapp (ook ivm aankomende zaterdag) wel scherp blijven he 1960-2012 is >50
-
turbopilot
- Donateur (7x)

kleine update
http://www.telegraaf.nl/autovisie/autov ... son__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.telegraaf.nl/autovisie/autov ... son__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Re: saab 96 mc in elfstedentocht/telegraaf/autovisie update
Schitterend. 96 '60 wallpaper prijkt nu op mijn achtergrond 
-
millerman
- Donateur (3x)

Met Yke in de filmpjes daaronderturbopilot schreef:kleine update
-
dirk7942
- Geregistreerd lid
Vandaag ligt hij dan eindelijk in de winkel. Moet zeggen dat Jacco er een leuk positief Saab stuk van gemaakt heeft. Hou de autovisie van over 2 weken ook in de gaten dan komt er voor de Turbo freaks nog een leuke surprise... 
-
Raggare
- Geregistreerd lid

En zo ziet het er nu uit

-
dirk7942
- Geregistreerd lid
Tsjonge en dat in 1 maand tijd. Leuk gedaan Simon!
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

t kan vriezen, t kan dooien 
-
Dax
- Geregistreerd lid
Hm die wieken staan nu de andere kant op
wist nie dat die dingen konden draaien 
-
RedArrow90
- Geregistreerd lid
Bedoel je de Autovisie die sinds vandaag uit is?dirk7942 schreef:Vandaag ligt hij dan eindelijk in de winkel. Moet zeggen dat Jacco er een leuk positief Saab stuk van gemaakt heeft. Hou de autovisie van over 2 weken ook in de gaten dan komt er voor de Turbo freaks nog een leuke surprise...
-
v4 hans
- Donateur (4x)

Dax schreef:Hm die wieken staan nu de andere kant opwist nie dat die dingen konden draaien
-
Dax
- Geregistreerd lid
Oooh, ok daarom