Saab, meer dan een merk - Ton Lohman

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Frans47
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Saab, meer dan een merk - Ton Lohman

Bericht door Frans47 » ma 09 apr, 2012 13:59

Heb met kerst een (toen net uitgekomen) boek van Erik Wedberg 'Saab Hela Historien' gekregen.
http://saabworld.net/content/saab-books ... dberg-742/" onclick="window.open(this.href);return false;

Saab boek nummer zoveel... :lol:
Maar er is toch niets leuker dan de hele bibliotheek (compleet) te hebben? Overlap zal er altijd zijn..

Ik hoor/lees wel hoe het afloopt...

Ray99
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Ray99 » ma 09 apr, 2012 14:52

Jammer genoeg krijg ik de folder van het boek (Pdf) niet geupload.
Ziet er erg leuk uit. Het aantal pagina's zijn volgens de schrijver trouwens 176 ipv 160 geworden.

Nine
Geregistreerd lid

Bericht door Nine » ma 09 apr, 2012 17:49

Frans47 schreef:Heb met kerst een (toen net uitgekomen) boek van Erik Wedberg 'Saab Hela Historien' gekregen.
http://saabworld.net/content/saab-books ... dberg-742/" onclick="window.open(this.href);return false;

Saab boek nummer zoveel... :lol:
Maar er is toch niets leuker dan de hele bibliotheek (compleet) te hebben? Overlap zal er altijd zijn..

Ik hoor/lees wel hoe het afloopt...
Gadsamme...dacht ik compleet te zijn met mijn boeken....mooi niet dus :shock: :D je blijft lachen op dit forum (ik althans wel!).
Ik heb dan wel weer "made in Trollhättan" een leuke kunstzinnige samenvatting die ooit voor de US markt volgens mij is uitgebracht....Am I poking someones eyes out now??? :shock:

savo
Geregistreerd lid

Bericht door savo » ma 09 apr, 2012 19:53

Volgende reactie net ontvangen, wordt vervolgd.

Geachte heer Van den Bos,

Mijn uitgeverij, Elmar, was al voonemens forumbezoekers korting te geven. Ik zal uw mail doorsturen. Bedankt voor uw reactie.

Met vr gr,

Ton Lohman

Nine
Geregistreerd lid

Bericht door Nine » ma 09 apr, 2012 22:49

savo schreef:Volgende reactie net ontvangen, wordt vervolgd.

Mijn uitgeverij, Elmar, was al voonemens forumbezoekers korting te geven. Ik zal uw mail doorsturen. Bedankt voor uw reactie.

Met vr gr,

Ton Lohman
Fraai werk!! :applause: :applause: PS Korting of geen korting..aanschaffen doe ik per saldo toch :D

paulha
Lid van verdienste

Bericht door paulha » di 10 apr, 2012 10:32

Plus 1 stuks, of loop ik nu vooruit?

RoFi
Geregistreerd lid

Bericht door RoFi » di 10 apr, 2012 13:30

Ik ben ook in de markt voor 1 exemplaar.

Edward9-5
Geregistreerd lid

Bericht door Edward9-5 » di 10 apr, 2012 13:34

Ik ook 1x.... altijd leuk!

sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sb129h » di 10 apr, 2012 14:47

[edit]

savo
Geregistreerd lid

Bericht door savo » di 10 apr, 2012 14:54

Dat weet ik niet, ik heb dat gevoel in ieder geval niet.

Edward9-5
Geregistreerd lid

Bericht door Edward9-5 » di 10 apr, 2012 15:00

sb129h schreef:Bij mij komen nu de enigszins negatieve bewoordingen als aasgier/hyena/profiteur-van-Saabliefhebber-"in-rouw"-sentimenten boven dobberen, of ben ik hierin de enige?
:?

Absoluut geen last van....
De termen: handel, juiste moment lanceren, marketing, e.d. komen wel bovendrijven... Oh ja, en ook: ik wilde dat ik het bedacht had.. :D

Dax
Geregistreerd lid

Bericht door Dax » di 10 apr, 2012 15:05

sb129h schreef:Bij mij komen nu de enigszins negatieve bewoordingen als aasgier/hyena/profiteur-van-Saabliefhebber-"in-rouw"-sentimenten boven dobberen, of ben ik hierin de enige?
:?
Denk het wel! Maar zoveel Saabboeken zijn er niet, dus dit exemplaar is weer een welkome aanvulling.

savo
Geregistreerd lid

Bericht door savo » wo 11 apr, 2012 14:16

Mijne heren,

Onderstaande mail is mij vanochtend gezonden, ik zet hem hier 1/1 neer, wellicht dat degene de bedoelde quote kan verwijderen, alvast dank.

Ik zie op het forum dat iemand mij omschrijft met de bewoordingen 'aasgier/hyena/profiteur'. Ik kan zelf niet reageren op het Forum maar ik wil graag opmerken:
-dat autojournalist al 24 jaar mijn beroep is,
-dat ik het boek in opdracht heb geschreven,
-dat het mijn 21ste autoboek is en
-dat ik medewerking heb gehad van o.a. Dave Hartsteen (voorzitter Saab Club NL), Wim Scholl (erelid Saab Club), Hirsch Performance, ANA, Saab Benelux, diverse dealers en overige clubleden.

Tot slot: mijn boek is een eerbetoon aan het merk. De clubhistoricus heeft het manuscript grotendeels gelezen en hij vindt het erg vakkundig.

Graag zie ik deze mail op het forum.

Bedankt, met vr gr,

Ton Lohman

savo
Geregistreerd lid

Bericht door savo » wo 11 apr, 2012 15:18

Mijn heren,

En wederom een bericht, het voorstel rechtstreeks van de uitgeverij is zelfs bij 50 stuks niet haalbaar aangezien zij rechtstreeks het boek verzenden voor slechts 19,95 en mij een prijs berekenen waarbij ik dan nog steeds verpakking en portokosten zou moeten doorberekenen waardoor ik hoger uitkom dan hun openingsvoorstel op marktplaats. We kunnen ze dan beter zelf bestellen voor 19,95 inclusief porto!! Ik hoop en ga ervan uit dat iedereen zich hierin kan vinden.

Je kunt je hier wel inschrijven voor de mailinglijst: http://www.facebook.com/UitgeverijElmar" onclick="window.open(this.href);return false; ... 0840466461
Zodra het boek uitkomt, krijgt men dan een email met een link; de bestelling wordt dan zonder kosten thuisbezorgd.

Succes!

Frans47
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Frans47 » wo 11 apr, 2012 15:58

@ Nine. Ik ben waanzinnig jaloers op jouw "made in Trollhattan"! Als je langskomt voor een 'bakkie' en de 9K te bekijken, zal ik je ook het zeldzame boek "The spirit of Saab" van Rolf Bleeker laten zien... :twisted:

@Savo, ik begrijp hier uit dat de liefhebbers nu zelf bij mijnheer Lohman (kunnen) gaan bestellen?
In elk geval dank voor de genomen moeite!

Groet,
Frans

Plaats reactie