die zilveren in USA kopen en spuiten maarjelger schreef:hard zoekenDaVinz schreef:rood, met rechte neus *kwijl*
zijn alleen op promotie materiaal te vinden geloof ik
Welke 900 classic cabrio meest geliefd?
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
-
bennie
- Geregistreerd lid
Als er wel boekjes bij zitten dan wil het ook nog niet altijd zeggen dat het klopt!!Thijs O. schreef:
Mijn advies: niet doen wanneer er geen boekjes bij zitte!
Voorbeeld:
900 lpt aero bj 93 import gekocht met 112.000 km, boekjes netjes afgestempeld maar in het eerste jaar dat hij in NL heeft gereden bleek er maar 2.000 km mee te zijn gereden en dat tewijl ik een verhaal hoorde
van de verkoper dat de beste man moest gaan dieselen omdat hij teveel km,s maakte
Ik kwam er pas achter via de dealer dat de auto het eerste jaar maar 2.000 km had gelopen.
Ik ben toch van menig dat ik er geen slechte koop aan heb gedaan ondanks dat de km stand waarschijnlijk niet klopt.
Gr, Bennie
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
jeroen93
- Donateur

-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Re: Welke 900 classic cabrio meest geliefd?
Klopt inderdaad, maar er is niets verkeerds aan dat JS probeert te achterhalen welke Classic Cabrio's het meest begeerd worden.Thijs O. schreef:haha ja lijkt me ook!Ewout900 schreef:Wat dacht van naar die je zelf het mooist vindt in plaats van welke het meest geliefd is?Jeroen Segers schreef:naar welke kan ik het beste zoeken?
En dat zijn toch wellicht de gele Monte Carlo's alsook de laatste (Commemorative) en eerste (met rechte neus) exemplaren.
Veel suc6 op je zoektocht naar een mooi en uniek exemplaar!
Hier alvast Monte Carlo Nr 40
Volgens mij is het dezelfde die hier al eens aan bod geweest is, toen nog 25.000eur
-
Doc
- Donateur (2x)

-
jeroen93
- Donateur

Het blijft lastig een voorkeur te bepalen. Een Commemorative Edition is erg mooi doch naar mijn idee moeten er dan wel nog skirts op. Een Monte Carlo is natuurlijk ook erg fraai, alleen 'jammer' van de korte spoiler.
Een rode met donkergrijs leer, skirts en zwarte kap vind ik trouwens ook heftig
, maar het blijft natuurlijk persoonlijke smaak. Hiervan is volgens mij geen speciale uitvoering uitgebracht.
In het algemeen moet ik wel concluderen dat met de importauto's veel gerommeld wordt (met name kilometers). Erg jammer!
Wil wel graag een auto waarvan de historie klopt!
Een rode met donkergrijs leer, skirts en zwarte kap vind ik trouwens ook heftig
In het algemeen moet ik wel concluderen dat met de importauto's veel gerommeld wordt (met name kilometers). Erg jammer!
-
Thijs O.
- Geregistreerd lid
-
Cabriocruiser
- Geregistreerd lid