Red "De laatste Saab" voor het Saabmuseum
-
wulf
- Geregistreerd lid
Re: Red "De laatste Saab" voor het Saabmuseum
Te laat! Ik heb nu een 9-jaar oude 9-5 en ik denk dat ze daar geen belangstelling voor hebben. 
-
N2024
- Geregistreerd lid
Goed nieuws toch dat het te laat is! Waar is `t ie heen (niet naar een museum hoop ik
). En fijn trouwens dat je toch nog Saab rijdt!
-
wulf
- Geregistreerd lid
Die 9-4X is verkocht aan een lokale liefhebber. En ik kon niet anders dan weer een Saab kopen natuurlijk.
Die 9-3 was toch niet helemaal klaar. Dus is het wel de echte laatstse die van de band afrolt? Zou toch leuker zijn om er een te hebben die echt helemaal af was van fabriek toen productie nog echt op gang was. Wanneer krijgt een auto eigenlijk een VIN en heeft deze 'laatste' al een VIN?

Die 9-3 was toch niet helemaal klaar. Dus is het wel de echte laatstse die van de band afrolt? Zou toch leuker zijn om er een te hebben die echt helemaal af was van fabriek toen productie nog echt op gang was. Wanneer krijgt een auto eigenlijk een VIN en heeft deze 'laatste' al een VIN?
-
N2024
- Geregistreerd lid
Nogmaals, fijn dat je weer een Saab hebt. Misschien nog wel `s een 9-5NG straks
Die geven ze toch weg aan de overkant nu?
-
dirk7942
- Geregistreerd lid
Het is dus een ANA auto. M.a.w. een die Ana af zal bouwen. Kijk maar wat er achter op de jas staat bij de man die de auto op de ambulance bindt. Ana voert alle af te bouwen auto's weg op die manier. Ze bouwen ze af waar ze ook de politieauto's en motoren ombouwen. Indrukwekkende garage om te zien. Zal dus wel echt de allerlaatste zijn. Ben alleen benieuwd in welke volgorde ANA ze van de band getrokken heeft.....
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Ik neem dan aan dat de laatste degene met het hoogste chassisnr zal zijn..?
-
wulf
- Geregistreerd lid
Wanneer krijgt een auto eigenlijk een VIN? Als ie van de band afrolt?Sapphire schreef:Ik neem dan aan dat de laatste degene met het hoogste chassisnr zal zijn..?
Heeft het museum eigenlijk een Turbo X? Is eigenlijk ook een belangrijk historisch model met het vernieuwde exterieur voor 2008.
-
dirk7942
- Geregistreerd lid
[quote="Wanneer krijgt een auto eigenlijk een VIN? Als ie van de band afrolt?
Heeft het museum eigenlijk een Turbo X? Is eigenlijk ook een belangrijk historisch model met het vernieuwde exterieur voor 2008.[/quote]
Antwoord vraag 1: bij het drukken van de order. Fabricagebriefje
Antwoord vraag 2: Ja tijdens mijn recentelijke bezoek een 9-3 Turbo X sportsedan zien staan.
Groet,
Dirk
Heeft het museum eigenlijk een Turbo X? Is eigenlijk ook een belangrijk historisch model met het vernieuwde exterieur voor 2008.[/quote]
Antwoord vraag 1: bij het drukken van de order. Fabricagebriefje
Antwoord vraag 2: Ja tijdens mijn recentelijke bezoek een 9-3 Turbo X sportsedan zien staan.
Groet,
Dirk
-
vanderzanden
- Geregistreerd lid
... mark your calendar, at 13:00 on the 26th of May at ANA in Trollhättan the official delivery of the last 9-3 will take place. .. Delivery date of the last 9-3 confirmed (bron S.U.)
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Behalve dat SU blogje als "bron" heb je ook iets beters als bron? Ik lees er niks over op bv http://www.ttela.se" onclick="window.open(this.href);return false; en ook niet op http://www.anabil.se/Default.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Wel dat de laatste 26 stuks naar de UK gaan.
Wel dat de laatste 26 stuks naar de UK gaan.
-
marq101
- Geregistreerd lid
Nou ja, het geld is bij elkaar dus de Griffin gaat naar het museum ondanks de zure zeurtjes hier
Ik ben er trots op dat mijn naam op de lijst staat
Ik ben er trots op dat mijn naam op de lijst staat-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Of de laatste van de laatste produktiedag? Die hoeft niet het hoogste (laatste) VIN te hebben, dat was voor de 96 in ieder geval niet zo.Sapphire schreef:Ik neem dan aan dat de laatste degene met het hoogste chassisnr zal zijn..?