Sleutelen voor beginners - Wie, hoe, waar?
-
Funky Dude
- In memoriam †
Re: Sleutelen voor beginners - Wie, hoe, waar?
Ik zal binnenkort de lijst weer "even" bijwerken qua nieuwe aanmeldingen. (Een datum erbij zou helemaal mooi zijn, maar ga ik niet over...)
-
Derek
- Geregistreerd lid
Ik ben ook wel geïnteresseerd in een volgende meeting. Bij deze dus alvast mijn aanmelding.
-
blue city
- Donateur (3x)

oepss
Ik reageerde op een paar andere posts. Zijn in een keer verdwenen?
Ik heb om ongeveer 23.30 gereageerdop een aantal posts. 15 minuten later zijn ze weg, en staan in een keer op verwijderde onderwerpen.
Kan iemand mij dit uitleggen, temeer omdat ze volgens verwijderde onderwerpen om 22.59 al zouden zijn verwijderd. Het enige wat mij bevreemdde is, toen ik de eerste keer de bevestig knop drukte hij niet reageerde.
Ik kan toch alleen mijn eigen post bewerken? Meerdere zijn, hoop ik, toch voorbehouden aan Moderators en Administrators????????, En als een Mod of Admin dit verwijderd heeft, waarom dan niet zijn naam erbij?
-
9000fan
- Geregistreerd lid
Ja jammer he Blue City,blue city schreef:![]()
oepss
Ik reageerde op een paar andere posts. Zijn in een keer verdwenen?
Ik heb om ongeveer 23.30 gereageerdop een aantal posts. 15 minuten later zijn ze weg, en staan in een keer op verwijderde onderwerpen.
Kan iemand mij dit uitleggen, temeer omdat ze volgens verwijderde onderwerpen om 22.59 al zouden zijn verwijderd. Het enige wat mij bevreemdde is, toen ik de eerste keer de bevestig knop drukte hij niet reageerde.![]()
Zal wel spoken zien
![]()
![]()
Ik kan toch alleen mijn eigen post bewerken? Meerdere zijn, hoop ik, toch voorbehouden aan Moderators en Administrators????????, En als een Mod of Admin dit verwijderd heeft, waarom dan niet zijn naam erbij?
Sommige mensen mogen alles zeggen op dit Forum en Rondbazuinen dat iemand STEELT !!!!
En ja je leest het GOED
Dat is echt zo !!!!!!
Lang Leve die aardige Saab rijd(sters).
Hiermee heb ik mijn punt wel duidelijk gemaakt !!!! Denk ik !!!!!
Helaas kan ik niet zo mooi schrijven als Gunar, want anders stond het er wel wat Smeuiger
-
Funky Dude
- In memoriam †
@ 9000-fan: Ga ergens anders zitten zieken!
Jullie privéruzie, of hoe je het ook wil noemen, vecht je maar lekker buiten dit forum uit.
Jullie privéruzie, of hoe je het ook wil noemen, vecht je maar lekker buiten dit forum uit.
-
svarta pilen
- Geregistreerd lid
Dit draadje begon met mijn vraag of iemand een adres weet waar ik een basiscursus sleutelen kan volgen. Tanisha bood vriendelijk aan dit in te vullen. Een ruim aantal aanmeldingen volgde. Vooralsnog is er nog geen concrete uitvoering aan het voorstel gegeven. Tanisha's aanbod is wat mij betreft een van de mogelijkheden. Bieden zich andere sleutelen-voor-beginners-kansen aan dan haak ik daarop graag aan, zoals ik recent heb gedaan.
Tanisha, mocht je jouw voorstel om sleutelen voor beginners bij jouw locatie te laten plaatsvinden toch niet kunnen uitvoeren, laat het hier dan even weten. Ik stel in dat geval de moderator voor om dit draadje af te sluiten.
Tanisha, mocht je jouw voorstel om sleutelen voor beginners bij jouw locatie te laten plaatsvinden toch niet kunnen uitvoeren, laat het hier dan even weten. Ik stel in dat geval de moderator voor om dit draadje af te sluiten.
-
9000fan
- Geregistreerd lid
Hiermee ben ik niet begonnen even voor de DUIDELIJKHEID !!!!Funky Dude schreef:@ 9000-fan: Ga ergens anders zitten zieken!
Daar moet je Tanisha op aan spreken !!
Zij is degene die verhalen rondbazuint en reageert op het forum waar ze niet op hoeft te reageren.
Wie kaatst kan de bal een keer terug verwachten !
Maar je hebt helemaal gelijk, hier is het forum niet voor bedoelt !
En RUZIE ???? ik heb geen ruzie met haar
Daarom snap ik ook niet waarom ze dit allemaal doet.
Volgens mij heb ik haar altijd heel gastvrij behandelt toen ze hier mocht sleutelen.
Maar om met een zeer toepasselijke uitspraak dit af te sluiten';
Je word altijd door een Strontkar overreden en nooit door een Luxe-Rijtuig
Dit zijn dan ook de laatste woorden die ik er aan vuil maak
-
blue city
- Donateur (3x)

@ Svarta pilen: helemaal mee eens.
Het was niet mijn bedoeling om in een ander z'n vaarwater te gaan zitten. De sleuteldag die ik voor ogen heb gaat over iets gevorderde techniek. Niet om Tanisha of wie ook maar dwars te zitte'n.
@Funky Dude: erg kort door de bocht, als jij dit op forum een privé ruzie noemt en het over zieken hebt stuur medeforummers (mij) dan ook geen PB om te vragen een bepaald bericht te verwijderen. Jij bemoeit je dan wel met een privé ruzie.
In mijn antwoord aan jou (PB) heb ik aangegeven dat ik niet weet waar het over gaat, en dat ook niet wil weten. Wel graag een antwoord op mijn vraag op wiens verzoek en door wie berichten verwijderd zijn. Heb jij nog niet beantwoord.
Verder,sleuteldagen zijn er om leuk te zijn Mijn voorstel zou dan ook zijn. Sluit en verwijder beide topics en begin opnieuw.
-
Funky Dude
- In memoriam †
@ blue city: Ik heb je vragen al beantwoord in de door jou genoemde pb. Voor de rest moet je dit topic maar even vanaf het begin lezen.
-
blue city
- Donateur (3x)

Hmm. Aanmatigend en sarcastisch a la Funky Dude. Voor verdere discussie, en ter voorkoming van verdere Topic/Forumvervuiling graag verder via PB.
Kun je je uitleven, en je wrok richting mij poneren. Í'm jus an innocent bystander, jij hebt me bij deze onsmakelijke discussie betrokken. Komt bij dat ik niet van plan ben om jouw neerbuigende taalgebruik over mensen publiekelijk te maken.
-
tanisha
- Geregistreerd lid
de sleutel cursussen in lemmer gaan gewoon door
we hebben een aantal gelegenheid slopers gehad waarvan er nog een 2 tal uit elkaar moeten dit vult een loods van 65m3 behoorlijk neem daar de gespaarde onderdelen van een aantal projecten bij en de chaos is compleet
we zijn druk bezig de projecten af te maken om zo weer ruimte te krijgen in de nu overvolle loods zodat het laatste stuk stelling er in kan en de verdieping in het achterste gedeelte
zodra we weer op orde zijn prikken we de eerste dag
@ de mods laat het of topic maar staan verwijderen is toch een onbegonnen zaak zodra het ene weg is komt er weer wat anders voor in de plaats
we hebben een aantal gelegenheid slopers gehad waarvan er nog een 2 tal uit elkaar moeten dit vult een loods van 65m3 behoorlijk neem daar de gespaarde onderdelen van een aantal projecten bij en de chaos is compleet
we zijn druk bezig de projecten af te maken om zo weer ruimte te krijgen in de nu overvolle loods zodat het laatste stuk stelling er in kan en de verdieping in het achterste gedeelte
zodra we weer op orde zijn prikken we de eerste dag
@ de mods laat het of topic maar staan verwijderen is toch een onbegonnen zaak zodra het ene weg is komt er weer wat anders voor in de plaats
-
Funky Dude
- In memoriam †
Even een interessepeiling:
Bij voldoende belangstelling zou ik een themadag roestbehandeling en -preventie kunnen/willen organiseren waarbij ook vertegenwoordigers van een aantal producten uitgenodigd worden op een locatie in Groningen. Er is welwillendheid en een gebruiksklare ruimte op de beoogde locatie, maar voordat er iets definitief kan worden is een indicatie van de interesse nodig (
dus toch een klein voorbehoud).
Suggestie voor mensen die niet direct in de buurt wonen:
Er is in Groningen en omgeving genoeg te zien en beleven om er een leuk weekendje met aanhang van te maken, een overnachting is voor een redelijke prijs mogelijk, misschien zijn er ook forummers in de regio met een logeerkamer...
Bij voldoende belangstelling zou ik een themadag roestbehandeling en -preventie kunnen/willen organiseren waarbij ook vertegenwoordigers van een aantal producten uitgenodigd worden op een locatie in Groningen. Er is welwillendheid en een gebruiksklare ruimte op de beoogde locatie, maar voordat er iets definitief kan worden is een indicatie van de interesse nodig (
Suggestie voor mensen die niet direct in de buurt wonen:
Er is in Groningen en omgeving genoeg te zien en beleven om er een leuk weekendje met aanhang van te maken, een overnachting is voor een redelijke prijs mogelijk, misschien zijn er ook forummers in de regio met een logeerkamer...
-
Super-red-one
- Geregistreerd lid
Ik heb wel interesse.
Zou je er trouwens niet beter een eigen topic van kunnen maken?.....bijv. 'Themadag roestbehandeling en -preventie'
Groet, Martin.
Zou je er trouwens niet beter een eigen topic van kunnen maken?.....bijv. 'Themadag roestbehandeling en -preventie'
Groet, Martin.
-
Funky Dude
- In memoriam †
Had ik intussen ook al bedacht: viewtopic.php?f=52&t=116172
-
cabriogroen
- Geregistreerd lid
Helaas is Groningen te ver voor mij. Dus ik wacht rustig af tot de loods in Lemmer klaar is.