Interessepeiling: themadag roestbehandeling en -preventie +
-
Funky Dude
- In memoriam †
Interessepeiling: themadag roestbehandeling en -preventie +
Even een interessepeiling:
Bij voldoende belangstelling zou ik een themadag roestbehandeling en -preventie kunnen/willen organiseren waarbij ook vertegenwoordigers van een aantal producten uitgenodigd worden op een locatie in Groningen. Er is welwillendheid en een gebruiksklare ruimte op de beoogde locatie, maar voordat er iets definitief kan worden is een indicatie van de interesse nodig.
Suggestie voor mensen die niet direct in de buurt wonen:
Er is in Groningen en omgeving genoeg te zien en beleven om er een leuk weekendje met aanhang van te maken, een overnachting is voor een redelijke prijs mogelijk, misschien zijn er ook forummers in de regio met een logeerkamer...
Bij voldoende belangstelling zou ik een themadag roestbehandeling en -preventie kunnen/willen organiseren waarbij ook vertegenwoordigers van een aantal producten uitgenodigd worden op een locatie in Groningen. Er is welwillendheid en een gebruiksklare ruimte op de beoogde locatie, maar voordat er iets definitief kan worden is een indicatie van de interesse nodig.
Suggestie voor mensen die niet direct in de buurt wonen:
Er is in Groningen en omgeving genoeg te zien en beleven om er een leuk weekendje met aanhang van te maken, een overnachting is voor een redelijke prijs mogelijk, misschien zijn er ook forummers in de regio met een logeerkamer...
-
Olle 2.1
- Donateur (8x)

Re: Interessepeiling: themadag roestbehandeling en -preventi
Hoi Funky,
Ik ben wel geïnteresseerd.
Ik heb op mijn rechterachterscherm naast de tankklep een deukje (+/- 10 x 20 cm) dat een klein beetje roest en ook door de vorige eigenaar al amateuristisch is bijgelakt met een klein kwastje (zo ziet het er uit tenminste uit). Daar zou ik wel iets aan willen laten doen maar moet dan dus wel worden uitgedeukt. Weet iemand hier misschien iets voor?
Verder zijn er onder het motorblok wel wat roestende balken zichtbaar...
Groet, Olle
Ik ben wel geïnteresseerd.
Ik heb op mijn rechterachterscherm naast de tankklep een deukje (+/- 10 x 20 cm) dat een klein beetje roest en ook door de vorige eigenaar al amateuristisch is bijgelakt met een klein kwastje (zo ziet het er uit tenminste uit). Daar zou ik wel iets aan willen laten doen maar moet dan dus wel worden uitgedeukt. Weet iemand hier misschien iets voor?
Verder zijn er onder het motorblok wel wat roestende balken zichtbaar...
Groet, Olle
-
bob_z
- Geregistreerd lid
Interessepeiling: themadag roestbehandeling en -preventie
Ik heb ook interesse. Mijn auto is ook redelijk bruin onder de motorkap...
-
Funky Dude
- In memoriam †
Leuk dat er als eerste iemand uit het westen reageert! Moge dit een aanmoediging zijn voor anderen, mocht er behoefte zijn aan recreatieve tips dan geef ik die graag. Op SAABgebied is er natuurlijk het museum van Harm van der Laan, voor de kids bijvoorbeeld het Stripmuseum om te beginnen, als je ook een tip hebt ....
-
Super-red-one
- Geregistreerd lid
Ik heb interesse.
Zie nu dat je er al een eigen topic van hebt gemaakt
sorry van mijn bemoeierij
Groet, Martin.
Zie nu dat je er al een eigen topic van hebt gemaakt
Groet, Martin.
-
Edward9-5
- Geregistreerd lid
Ik ben ook geinteresseerd.
Nu die Classic 900 hier op de oprit staat lijkt mij wat extra kennis wel wenselijk...
Nu die Classic 900 hier op de oprit staat lijkt mij wat extra kennis wel wenselijk...
-
Funky Dude
- In memoriam †
De goede bedoeling was me duidelijkSuper-red-one schreef: sorry van mijn bemoeierijGroet, Martin.
-
odin1899
- Donateur

IJs, weder en datum dienende ben ik er bij. Roest genoeg op mijn voertuigen om het geleerde op te botvieren.
-
kiekez
- Geregistreerd lid
Altijd interessant.
rondom groningen ben ik denk wel van de partij. de 99 heeft ook wel zn bekende plekjes.
tot Kiekez
rondom groningen ben ik denk wel van de partij. de 99 heeft ook wel zn bekende plekjes.
tot Kiekez
-
Burny
- Geregistreerd lid
Leuk idee!!
Bij mij ook plekje op motorkap en kofferdeksel die nog even een bewerking behoeven.
Ben erg benieuwd hoe dit het beste kan worden aangepakt.
Zeker interesse!!
Gr.
John
Bij mij ook plekje op motorkap en kofferdeksel die nog even een bewerking behoeven.
Ben erg benieuwd hoe dit het beste kan worden aangepakt.
Zeker interesse!!
Gr.
John
-
reiGr
- Geregistreerd lid
Interessepeiling: themadag roestbehandeling en -preventie
Goed idee, hier ook interesse!
Spatbordrandjes achter, need I say more...
Spatbordrandjes achter, need I say more...
-
jeroengsi
- Geregistreerd lid
leuk idee wij zijn ook van de partij
ik kom samen met jungleman
wellicht met meer
kun je al wat meer vertellen over welke aantal producten aanwezig zijn
en is er al een datum wanneer dit gaat plaats vinden
groeten Jeroen
ik kom samen met jungleman
wellicht met meer
kun je al wat meer vertellen over welke aantal producten aanwezig zijn
en is er al een datum wanneer dit gaat plaats vinden
groeten Jeroen
-
Funky Dude
- In memoriam †
Fijn dat jullie zo enthousiast reageren, n.a.v. deze peiling kan ik met de potentiële gastgever verder kijken wat er mogelijk is, ook via zijn contacten.
Suggesties voor bepaalde producten zijn welkom (bij voorkeur per mailtje, zodat m'n pb-box vrij blijft voor andere onderwerpen), we zullen proberen hier rekening mee te houden, op dit moment kan ik nog niets verklappen maar ik doe mijn best jullie niet teleur te stellen.
Hoe meer interesse, hoe makkelijker deuren opengaan want jullie zijn tenslotte potentiële klanten (al is dat geen verplichting), zo werkt het nou eenmaal, maar voorop staat een leuke en leerzame dag. Mijn eigen betrokkenheid is overigens zuiver uit SAABhobbymatige overwegingen.
De datum zal z.s.m. bekend gemaakt worden, maar om het goed te organiseren zal enige uurtjes vergen, dus de komende maand kun je nog leuke andere dingen doen.
Denken de Groningers hier vast ook even voorzichtig na over het aanbieden van een logeeradres? (of ben ik hierin te optimistisch?)
Suggesties voor bepaalde producten zijn welkom (bij voorkeur per mailtje, zodat m'n pb-box vrij blijft voor andere onderwerpen), we zullen proberen hier rekening mee te houden, op dit moment kan ik nog niets verklappen maar ik doe mijn best jullie niet teleur te stellen.
Hoe meer interesse, hoe makkelijker deuren opengaan want jullie zijn tenslotte potentiële klanten (al is dat geen verplichting), zo werkt het nou eenmaal, maar voorop staat een leuke en leerzame dag. Mijn eigen betrokkenheid is overigens zuiver uit SAABhobbymatige overwegingen.
De datum zal z.s.m. bekend gemaakt worden, maar om het goed te organiseren zal enige uurtjes vergen, dus de komende maand kun je nog leuke andere dingen doen.
Denken de Groningers hier vast ook even voorzichtig na over het aanbieden van een logeeradres? (of ben ik hierin te optimistisch?)
-
svarta pilen
- Geregistreerd lid
Ook ik ben geïnteresseerd. Afstand is geen bezwaar. Overnachten ter plekke inderdaad een goede suggestie. Dank alvast voor jouw initiatief!
-
Funky Dude
- In memoriam †
Er is nog wel wat meer interesse nodig om dingen in beweging te kunnen zetten...