voorruit cabrio 900 1995

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
jovamu
Geregistreerd lid

voorruit cabrio 900 1995

Bericht door jovamu » za 23 jun, 2012 19:42

net een cabrio aangeschaft: saab 900 1995 helaas met een fikse barst in de voorruit. waar kan ik een goede gebruikte op de kop tikken?
jovamu

RoelandV
Geregistreerd lid

Re: voorruit cabrio 900 1995

Bericht door RoelandV » za 23 jun, 2012 20:01

Je zou eens kunnen bellen met Autoglass in Emmeloord. Zij leveren gebruikte ruiten incl. montage voor 125 euro:

http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/s ... nd=14&fs=1

jovamu
Geregistreerd lid

Bericht door jovamu » za 23 jun, 2012 20:09

Hartelijk dank voor je snelle reactie. ga ik zeker doen. verder heb ik nog een probleem: de bestuurdersstoel heeft redelijk wat instapschade. fikse scheuren. ben al dagen op zoek naar nieuwe hoezen of stoelen. maar erg duur... heb je soms nog meer tips?
mvg
jovamu
ps fijn weekend

jovamu
Geregistreerd lid

Bericht door jovamu » za 23 jun, 2012 20:13

heb een mail gestuurd maar Autoglass.....ben benieuwd
jovamu

RoelandV
Geregistreerd lid

Bericht door RoelandV » zo 24 jun, 2012 10:39

@Jovamu: er is een topic op dit forum gewijd aan het herstellen van lederen bekleding.
Ga er maar even goed voor zitten want je gelooft bijna je ogen niet:

viewtopic.php?f=16&t=115239

jovamu
Geregistreerd lid

kleurcode leren bekleding saab cabrio

Bericht door jovamu » ma 25 jun, 2012 20:40

wie weet waar ik de kleurcode vind van het leren interieur van mijn Caab 900 1995. Volgens het instructieboekje staat het in de linkerportier bij de bandenspanning. maar welke is het dan?
Ik wil het leer gaan herstellen en opnieuw een kleurtje geven. het is beige, maar welke kleur beige...dat is het probleem. HG heeft reparatiesetjees en ook leerverven, maar de kleur beige is er niet bij. Misschien is die te bestellen bij colourlock oid?
jovamu :roll: :O: :(

blue city
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door blue city » ma 25 jun, 2012 22:18

:D :D

Ik had natuurlijk het geluk van zwart met HG. Bij restylers en veel autoschadebedrijven kun je kleuren laten "maken"
Kostbaar geintje. Ik heb de laatste tijd regelmatig beige interieurs op forum gezien. Dacht toen steeds pvd, waarom geen zwart. Misschien ook een optie? Kijk maar es op onderdelen te koop. Coupe past ook.
Let op, 9-3 past wel, maar niet 1 op 1. Beetje knutselen. Frame is breder.

:O: :O:

jovamu
Geregistreerd lid

Bericht door jovamu » wo 27 jun, 2012 8:46

dank voor je reactie. de wang van de bestuurdersstoel is volgens een kennis dermate gescheurd, dat reparatie met GH etc. niet zal helpen. zoeken dus naar een setje stoelen die nog in orde zijn.
volgende probleem doet zich al gelden: dashboardpanel valt uit: alle wijzers omlaag, controle en waarschuwingslampjes gaan branden, maar de auto blijft normaal reageren en rijden. heb een paar keer een fikse tik op het dashboard gegeven en toen deed alles weer normaal. sinds gisteravond helpt dit niet meer. ergens een los contact ? maar waar>
:) :x :O: :?: :?: :?:
jovamu

Plaats reactie