Lieve mensen,
Ik heb op mijn Saab 900 een slijtplek op de rand met de voorruit.
Deze is ongeveer 5 cm breed, hij is door maar kap is nog waterdicht.
Kan iemand mij advies geven over de te hanteren oplossing en wat ik dan aan kosten zou kunnen verwachten?
Alvast hartelijk dank
Frank
slijtplek op kap
-
Thijs O.
- Geregistreerd lid
Een carrosseriedeel kun je uitdeuken, overspuiten en op andere manieren bewerken.
Helaas kan dit alles niet het geval bij een linnen dak. Beschadigingen kun je nagenoeg nooit goed en permanent wegwerken zonder dat dit een zwakke plek blijft en zonder dat dit zichtbaar is.
Eigenlijk is de enige remedie het vervangen van je dak. Helaas..!
p.s. je zegt het zelf al: 'slijtageplek'
Helaas kan dit alles niet het geval bij een linnen dak. Beschadigingen kun je nagenoeg nooit goed en permanent wegwerken zonder dat dit een zwakke plek blijft en zonder dat dit zichtbaar is.
Eigenlijk is de enige remedie het vervangen van je dak. Helaas..!
p.s. je zegt het zelf al: 'slijtageplek'
-
Joris
- Geregistreerd lid
scheur cabrio kap repareren
Ik heb een redelijk goede ervaring met het zelf repareren.
Op internet (Ebay Duitsland) zijn voor 17 euro plakset's te koop met origineel cabrio stof. Dat pakket heb ik gekocht en vandaag aan mijn kap geklust. Er komt een complete gebruiksaanwijzing bij over hoe je scheuren en gaten kunt maken en eventueel zelfs helemaal zelf de kap kunt vervangen!
Natuurlijk blijf je het zien maar bij mij heeft het een heel netjes en in elk geval waterdicht resultaat opgeleverd! Ik has een scheur van 30 cm en dat is helamaal goed gekomen. Als je bij deze kerel een lap stof op maat besteld en dat er tegen aan plakt komt het er best redelijk uit te zien.
Ik heb de gegevens van deze kerel indien je interesse hebt. Kan je eventueel ook de gebruiksaanwijzingen doormailen.
Groet, Joris
Op internet (Ebay Duitsland) zijn voor 17 euro plakset's te koop met origineel cabrio stof. Dat pakket heb ik gekocht en vandaag aan mijn kap geklust. Er komt een complete gebruiksaanwijzing bij over hoe je scheuren en gaten kunt maken en eventueel zelfs helemaal zelf de kap kunt vervangen!
Natuurlijk blijf je het zien maar bij mij heeft het een heel netjes en in elk geval waterdicht resultaat opgeleverd! Ik has een scheur van 30 cm en dat is helamaal goed gekomen. Als je bij deze kerel een lap stof op maat besteld en dat er tegen aan plakt komt het er best redelijk uit te zien.
Ik heb de gegevens van deze kerel indien je interesse hebt. Kan je eventueel ook de gebruiksaanwijzingen doormailen.
Groet, Joris
-
tabaccianio
- Geregistreerd lid
Re: scheur cabrio kap repareren
Beste Joris,
bedankt voor de tip, ik maak graag gebruik van je aanbod de persoon door te geven die dat kan leveren
Alvast hartelijk dank
Frank
bedankt voor de tip, ik maak graag gebruik van je aanbod de persoon door te geven die dat kan leveren
Alvast hartelijk dank
Frank
-
jhn
- Geregistreerd lid
Re: scheur cabrio kap repareren
He Joris laat eens een foto van de reparatie zien, ik ben wel benieuwd hoe het geworden is!Joris schreef:Ik heb een redelijk goede ervaring met het zelf repareren.
Groet, Joris
Jeroen