Het lijkt niet veel werk... ik schat 30 minuten. Als er aan gesleuteld moet worden dan is dat wel buiten en ben je afhankelijk van het weer. Want binnen kan het niet want dan hou je de testbank bezet.johnb52 schreef:Is er die dag ook gelegenheid om mn big air intake te monteren?
Iemand die dat voor of met mij wil doen ?
Vermogensbank III meeting Tovami, GOES. 21 juli
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Re: Vermogensbank III meeting Tovami, GOES. 21 juli
-
johnb52
- Donateur (7x)

Neemt er iemand goed weer mee? 
Is daar gereedschap aanwezig dat je mag gebruiken?
Is daar gereedschap aanwezig dat je mag gebruiken?
-
windekind
- Donateur

Er is wel wat gereedschap aanwezig. Maar als je buiten moet sleutelen weet ik niet of meneer Freriks er blij mee is dat je het meeneemt naar buiten.
Ik wil wel een roltasje met het meest gangbare gereedschap meebrengen. Zal ook een grote plu meebrengen. Beter mee dan om verlegen
.
Goed weer past niet in mijn kofferbak
.
Ik wil wel een roltasje met het meest gangbare gereedschap meebrengen. Zal ook een grote plu meebrengen. Beter mee dan om verlegen
Goed weer past niet in mijn kofferbak
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Gaat iemand de runs ook filmen? 
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Ik zal ook wel wat gereedschap meebrengen.
Allemaal positief denken dan wordt het zaterdag mooi weer. Echt waar ...

Allemaal positief denken dan wordt het zaterdag mooi weer. Echt waar ...
-
ralph_m
- Donateur (5x)

Natuurlijk wordt het mooi weer, op erewoord van marco verhoef !
Ik ben erbij en ik neem wat tools mee.
(en als het echt petweer wordt, kan er dan iemand mischien een partytentje meenemen voor het sleutelwerk
)
ps. Iemand nog onderdelen nodig, zie mijn topicje
Ik ben erbij en ik neem wat tools mee.
(en als het echt petweer wordt, kan er dan iemand mischien een partytentje meenemen voor het sleutelwerk
ps. Iemand nog onderdelen nodig, zie mijn topicje
-
93-SS-ARC
- Geregistreerd lid
Ik kan wel van de reserve lijst, van sleutelen komt het niet op het moment. En in Kollum is het NK vrijestandaard waar ons gele Saab monster mee doet.
Ik wens allen een zeer prettige dag met een hoop zon..
NB: wat het sleutelen betreft probeer dit to een minimum te beperken en je plan klaar te hebben. Ze willen daar ook graag op een bepaald moment naar huis en runs die te lang duren kunnen Ruud wel uit z,n humeur brengen... echt merken zal je het niet maar na 15 min is hij wel klaar met een auto...
Een 2e run maken is ook vrij uitzonderlijk.
Ik wens allen een zeer prettige dag met een hoop zon..
NB: wat het sleutelen betreft probeer dit to een minimum te beperken en je plan klaar te hebben. Ze willen daar ook graag op een bepaald moment naar huis en runs die te lang duren kunnen Ruud wel uit z,n humeur brengen... echt merken zal je het niet maar na 15 min is hij wel klaar met een auto...
Een 2e run maken is ook vrij uitzonderlijk.
-
eddracket
- Geregistreerd lid
Iemand die een laptop mee neemt met T7 suite?
Misschien kunnen er dan nog wat parameters bij gesteld worden?
Misschien kunnen er dan nog wat parameters bij gesteld worden?
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Ik kijk net het weerbericht en de vooruitzichten zijn positief voor zaterdag aanstaande.
Keep up the positive vibes!
Keep up the positive vibes!
-
ralph_m
- Donateur (5x)

De 900 staat weer voor de deur, maar met versleten bakklos. Dus ik kom definitief met de 90.
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Ik heb er zin in!
Als het goed is kom ik niet met de cabrio. Als jullie mij morgen wel met de cabrio zien aankomen, is het dus niet gelukt
@ organisator, probeer er einde ochtend te zijn, is dat goed? Ik weet niet hoe de planning er verder uit ziet.
Als het goed is kom ik niet met de cabrio. Als jullie mij morgen wel met de cabrio zien aankomen, is het dus niet gelukt
@ organisator, probeer er einde ochtend te zijn, is dat goed? Ik weet niet hoe de planning er verder uit ziet.
-
Vyv
- Moderator + Donateur

We gaan het zien wat je meebreng
Maare als we de ochtend maar vol krijgen... zou jammer zijn als we moeten wachten.
Ik snap dat de mensen die van ver moeten komen er niet om 9u staan. Maar probeer er toch zo vroeg mogelijk te zijn...
Voor de vroege ochtend staan iig gepland:
Bram
Vyv
Eddracket
?
Maare als we de ochtend maar vol krijgen... zou jammer zijn als we moeten wachten.
Ik snap dat de mensen die van ver moeten komen er niet om 9u staan. Maar probeer er toch zo vroeg mogelijk te zijn...
Voor de vroege ochtend staan iig gepland:
Bram
Vyv
Eddracket
?
-
windekind
- Donateur

Ik ga vroeg van huis en zal er rond 9u zijn. Alles doet het weer, met verse turbo, zo uit de doos.
Alleen stationair zit er nog een hikje in maar daar kom ik niet voor. Is alleen lastig voor de turbotimer.
Alleen stationair zit er nog een hikje in maar daar kom ik niet voor. Is alleen lastig voor de turbotimer.
-
ralph_m
- Donateur (5x)

ik kom ook op tijd, dus (@ Vyv) sta graag in de ochtend gepland.
Ga proberen om er om 9.00 te zijn
Ga proberen om er om 9.00 te zijn
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Hey Bart, wegens afmelding van Coen kan jij nu wel op de bank.BartW schreef:Het spijt me zeer voor die afmeldingen, ik kan me daar wel wat bij voorstellen als je er zo naar uit kijkt, en je plots niet kan komen. Voor mij is het ook een beetje goed nieuws.. ik schuif weer een plaatsje op !![]()