Nieuw front 9-3?
-
Maarten
- Lid van verdienste
-
Illu
- Geregistreerd lid
Re: Nieuw front 9-3?
ik heb de foto eens gemaild naar iemand bij saab, en de foto zou getrokken zijn op het GM testcenter...RG-64 schreef:Hoop dat ze naast de interieurwijzigingen (zie foto's bij cabrio) ook zoiets als op deze photoshop met de neus gaan doen. Ik vind het wel wat. In ieder geval zie je de stijlkenmerken van de aeor-X terug, en die werden positief ontvangen.
-
B235R
- Lid van verdienste
Re: Nieuw front 9-3?
zeker na afloop van dat openingsfeestje van laatstIllu schreef:ik heb de foto eens gemaild naar iemand bij saab, en de foto zou getrokken zijn op het GM testcenter...
-
Illu
- Geregistreerd lid
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
-
RG-64
- Geregistreerd lid
Het is zeker geen echte foto, want ik heb em geplukt van een soort photoshop wedstrijd voor de nieuwe 9-5 (jawel, 9-5 en niet 9-3). De andere shops vind je op www.carspyshots.net
Die zwarte hierboven is inderdaad nog geslaagder. Hoop dat ze de moed hebben om naast het interieur ook het exterieur op deze subtiele wijze te veranderen.
Die zwarte hierboven is inderdaad nog geslaagder. Hoop dat ze de moed hebben om naast het interieur ook het exterieur op deze subtiele wijze te veranderen.