Wel of geen stoelverwarming?

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
cobra427
Geregistreerd lid

Wel of geen stoelverwarming?

Bericht door cobra427 » vr 02 jun, 2006 15:28

Volgens vele berichten in dit forum zouden alle SAAB`s stoelverwarming moeten hebben voor de bestuurder.

In mijn `93 kan ik geen knopje vinden. Werkt dit soms via de achteruitverwarming of heb ik het gewoon niet?

Doc
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Doc » vr 02 jun, 2006 15:33

Je hebt een automatische stoelverwarming. Knopjes kwamen later en tegenwoordig is het zelfs een optie (belachelijk)

John
Geregistreerd lid

Bericht door John » vr 02 jun, 2006 16:04

de import LPT-modellen uit Italie hebben standaard geen stoelverwarming. De FPT's wel

cobra427
Geregistreerd lid

Bericht door cobra427 » vr 02 jun, 2006 16:22

Die van mij komt uit Belgie.

Hoe werkt z`n automatische? Heb inderdaad wel het gevoel dat de 2 voorste zittingen warm worden (alleen gedeelte dicht bij de leuning).

72sonett-III
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett-III » vr 02 jun, 2006 21:48

cobra427 schreef:Hoe werkt z`n automatische?
Zie viewtopic.php?t=9881

Dat er Italiaanse 900 zijn zonder stoelverwarming wist ik niet. Zit er echt geen verwarmingselement in de stoel of hebben ze alleen de kabeltjes onder de stoel losgemaakt? Dat laatste lijkt mij voor SAAB de goedkoopste oplossing.

bennie
Geregistreerd lid

Bericht door bennie » vr 02 jun, 2006 22:50

John schreef:de import LPT-modellen uit Italie hebben standaard geen stoelverwarming. De FPT's wel
Ook de aero lpt uitvoeringen? :?

Ik heb er wel degelijk stoelverwarming in zitten!

Gr, Bennie

Thijs O.
Geregistreerd lid

Bericht door Thijs O. » vr 02 jun, 2006 23:25

bennie schreef:
John schreef:de import LPT-modellen uit Italie hebben standaard geen stoelverwarming. De FPT's wel
Ook de aero lpt uitvoeringen? :?

Ik heb er wel degelijk stoelverwarming in zitten!

Gr, Bennie
Het zal dan of een optie zijn geweest, of onderdeel van een de Aero- uitvoering.

In tegenstelling tot nu hield een "Aero"uitvoering vroeger gewoon in dat je een compleet sportief optiepakket erbij kocht in plaats van zoals nu een andere motorisatie in combinatie met sportieve accenten. Toch?

Thijs O.
Geregistreerd lid

Bericht door Thijs O. » vr 02 jun, 2006 23:26

Doc schreef:Je hebt een automatische stoelverwarming. Knopjes kwamen later en tegenwoordig is het zelfs een optie (belachelijk)
Knopjes waren eerder wel aanwezig bij de classic 900! Toen weer niet geloof ik en bij de nieuwe 900 weer wel..

K Plop
Geregistreerd lid

Bericht door K Plop » za 03 jun, 2006 15:39

Wij hebben een italiaanse lpt cabrio gehad en die had wel de stoeverwarming, vroeger op de RA van mijn vader zat dat ook en was die regelbaar. Dat knopje (athans de positie ervan) werd in de cabrio gebruikt voor de hoogteverstelling van de koplampen, vandaar waarschijnlijk het ontbreken van een regeling.

Plaats reactie