Erg leuk Top gear filmpje!

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
sjoerdk
Geregistreerd lid

Erg leuk Top gear filmpje!

Bericht door sjoerdk » di 06 jun, 2006 17:49

Hier de Top gear 'Amphibious Car challenge', het is een erg geestig filmpje, vooral het zinken van de voertuigen van Jeremy en Richard!
Ook erg grappig is het stukje waarin Jeremy de bullbar van z'n Toyota Hilux probeert af te slopen.

Groet,
Sjoerd

FILMPJE:
http://www.youtube.com/watch?v=DbdKM9Hc ... amphibious

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » di 06 jun, 2006 17:53

Als je meer wilt dan alleen een kort filmpje, kun je hier je hart ophalen en kun je alle afleveringen downloaden vanaf 2003. Klik_hier

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 06 jun, 2006 17:54

FANTASTISCH! Hartelijk bedankt voor deze super link! Ben er erg blij mee! Joepie nog meer Topgear!

Sjoerd

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » di 06 jun, 2006 18:24

Oow ik deed het altijd met torrent, dit is ook wel handig.

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » di 06 jun, 2006 18:26

Ik deed het ook altijd met torrent, maar dit gaat toch wat makkelijker, gegarandeerd snel downloaden.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 06 jun, 2006 18:26

Wat duurt dat downloaden lang :shock: :shock: Heb een redelijk snelle internetverbinding maar wat gaat dit traag :bluesleep: :bluesleep:

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » di 06 jun, 2006 18:27

Je moet ook niet alle afleveringen tegelijk willen downloaden Sjoerd!

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » di 06 jun, 2006 18:28

Heb ik geen last van. Ik heb er gister een paar gedownload, ongeveer half uurtje per aflevering, lijkt mij behoorlijk snel.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 06 jun, 2006 18:29

:lol: :lol: Ik ben er nu eentje aan het downloaden, van ongeveer 180 mb, hij verwacht daar over 1 uur en 34 minuten mee klaar te zijn :shock: :shock:

Ik gebruik ook Limewire en m'n vader zei dat andere gebruikers daarvan dan je muziek ook weer van jou pikken, waardoor het ook een stuk trager wordt.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 06 jun, 2006 18:30

GVD, een halfuurtje, bij mij over een aflevering van 360 mb ruim vier uur :shock: :shock:

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » di 06 jun, 2006 18:32

sjoerdk schreef::lol: :lol: Ik ben er nu eentje aan het downloaden, van ongeveer 180 mb, hij verwacht daar over 1 uur en 34 minuten mee klaar te zijn :shock: :shock:

Ik gebruik ook Limewire en m'n vader zei dat andere gebruikers daarvan dan je muziek ook weer van jou pikken, waardoor het ook een stuk trager wordt.
Bij Limewire kan je aangeven dat je niet wilt delen. Scheelt weer upload snelheid. Kan je ergens instellen, weet zo gauw even niet waar. Eventjes goed zoeken in Limewire

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 06 jun, 2006 18:33

Okee, bedankt voor de tip!

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 06 jun, 2006 18:40

Yeah, de downloadsnelheid is met 15 KB omhoog gegaan, bedankt Thomas! :bluethumb:

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » di 06 jun, 2006 18:42

You're welcome :D

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 06 jun, 2006 18:49

D'r straks ging het met 31.5 kb/s, nu met bijna 70 en het blijft maar klimmen, zo haal ik het halfuurtje van jou ook nog wel Thomas! :wink:

Plaats reactie