Hier een briefje van iemand die het 1:18 model van Anson in Monte Carlo Yellow voor 5 euro exl. verzending heeft gekocht
Het klinkt misschien raar maar ik zou nooit van m'n leven 100 euro uitgeven aan een niet helemaal perfect model van de 900 Classic Cabriolet. Ik mag dan een verzamelaar zijn, maar zoveel geef ik er toch echt niet aan uit.
Het briefje:
Ik heb een vraag over de Anson modellen. De Saab 900 Cabriolet 900 1:18 Anson wordt niet meer gemaakt. Ik zag op Marktplaats.nl bij modelautos en miniaturen nn onder de de naam van de Adverteerdr Zweedsfreak eem GELE Saab 900 Cabtiolet 1:18 en ik kocht hem voor 5 Euro exclusief 5 Euro verzendkosten. Is het mogelijk dat de PRIJS EEN STUK HOGER IS ALS DE ANDERE KLEUREN? de ANTRACIETGRIJZE IS OOK DUURDER zegt deze handelaar in Stalberg (kunststof), Anson etceteraa die de autos blijkbaar weer van ander adverteerders onderling opkoopt Heb ik veel te veel betaald? Dat is mijn vraag ik verzamel naar aanleiding van dit soort internettoepassingen zeker geen kleine autos meer.
Groet,
Sjoerd