De Chinese Saab 9-5 9-3
-
heldopsokken
- Geregistreerd lid
Re: De Chinese Saab 9-5 9-3
http://www.carnewschina.com/2012/08/21/ ... tember-30/" onclick="window.open(this.href);return false;
Volgens deze pagina zijn ze nu bijna 2 maanden in productie.
Hier het overzicht dat die website bijhoudt voor het merk BAIC
http://www.carnewschina.com/category/br ... jing-auto/" onclick="window.open(this.href);return false;
Volgens deze pagina zijn ze nu bijna 2 maanden in productie.
Hier het overzicht dat die website bijhoudt voor het merk BAIC
http://www.carnewschina.com/category/br ... jing-auto/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
jogi123
- Geregistreerd lid
En nog veel meer foto´s .............
http://www.wautom.com/2012/11/baic-c70g ... -autoshow/" onclick="window.open(this.href);return false;
Weet niet maar als ik zo naar die foto´s kijk en daaruit toch eigenlijk wel denk dat de gebruikte materialen voor het interieur echt prut is dan krijg ik een brok in mijn keel als we bedenken dat er ooit een SAAB aan de wieg van dit baksel heeft gestaan ............
Nog zo´n voorbeeld de manier waarop de uitlaat eindigd..........
Het design van dat dashboard en de gebruikte materialen ......... echt back to the 80´s jappen ..........
Je wordt er bijna kwaad van ...........
Verkwanseld heet het in een net maar treffend woord ............
Mvrgr JG
http://www.wautom.com/2012/11/baic-c70g ... -autoshow/" onclick="window.open(this.href);return false;
Weet niet maar als ik zo naar die foto´s kijk en daaruit toch eigenlijk wel denk dat de gebruikte materialen voor het interieur echt prut is dan krijg ik een brok in mijn keel als we bedenken dat er ooit een SAAB aan de wieg van dit baksel heeft gestaan ............
Nog zo´n voorbeeld de manier waarop de uitlaat eindigd..........
Het design van dat dashboard en de gebruikte materialen ......... echt back to the 80´s jappen ..........
Je wordt er bijna kwaad van ...........
Verkwanseld heet het in een net maar treffend woord ............
Mvrgr JG
-
edwardk
- Geregistreerd lid
zou zo maar een Jappenbak kunnen zijn, of een koreaan of zo,
wat een gedrocht zeg, tien keer niks.
wat een gedrocht zeg, tien keer niks.
-
evo
- Donateur (2x)

Ze zijn zelfs het schroeven en andere prul bakje in de DIC vergeten 
Wat een gedrochten...
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
Wat een gedrochten...
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
-
carlsson
- Geregistreerd lid
@jogi123,
Grappig gevonden die uitlaat, zoiets kunnen alleen de Chinezen bedenken
Geeft ook goed aan hoe ze daar met een auto bezig zijn, ze houden erg van bling bling, dus vorm gaat voor de functie.
Grappig gevonden die uitlaat, zoiets kunnen alleen de Chinezen bedenken
Geeft ook goed aan hoe ze daar met een auto bezig zijn, ze houden erg van bling bling, dus vorm gaat voor de functie.
-
tanisha
- Geregistreerd lid
grappig ze hebben meteen de dikste remmen gepakt en er zit andere aansturing als t7 op dat blok hoewel je aan het blok zou zeggen dat het een 2004 blok is
ik zou er best wel eens zo'n ding wat grondiger willen inspecteren
ik zou er best wel eens zo'n ding wat grondiger willen inspecteren
-
odin1899
- Donateur

-
Funky Dude
- In memoriam †
Wat een Baggerbakken!
Die achterkleppen en achterlichten krijgen ze niet eens netjes in elkaar, meer details konden mijn ogen niet meer aan...
Die achterkleppen en achterlichten krijgen ze niet eens netjes in elkaar, meer details konden mijn ogen niet meer aan...
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Ergens staat op een foto nog een billboard met een eland, om de Zweedse sfeer op te roepen
@Tanisha,
Op die foto van het motorruim (de herfstkleurige Saab) zie je duidelijk dat het om de oude motor gaat. De turbo zit ook voorop en bij het schutbord dan de inspuiting.
Dat is bij de modernere B207 serie precies anderom.
Ben eens benieuwd of de Chinezen ook last van BS gaan krijgen met dat oude gietijzeren blok
@Tanisha,
Op die foto van het motorruim (de herfstkleurige Saab) zie je duidelijk dat het om de oude motor gaat. De turbo zit ook voorop en bij het schutbord dan de inspuiting.
Ben eens benieuwd of de Chinezen ook last van BS gaan krijgen met dat oude gietijzeren blok
-
rutgerreinier
- Donateur

weinig saab nog aan.
en die achterlichten die niet bij elkaar op 1 hoogte zitten, dat komt bij de nieuwe jaguar estate ook voor.
Ik vind hem niet lelijk maar ook niet mooi.
USB tussen de stoelen is top, maar die automaat lijkt nog jaren '90
en die achterlichten die niet bij elkaar op 1 hoogte zitten, dat komt bij de nieuwe jaguar estate ook voor.
Ik vind hem niet lelijk maar ook niet mooi.
USB tussen de stoelen is top, maar die automaat lijkt nog jaren '90
-
tanisha
- Geregistreerd lid
ik zie ook dat er de b2x5 motoren in zitten maar er zit geen trionic7 aansturing meer op je ziet geen lmm meer zitten en de apc heeft nu nog maar 1 slangetje ook zie je het elektroniche gedeelte van het gasklephuis niet meer zittencarlsson schreef:Ergens staat op een foto nog een billboard met een eland, om de Zweedse sfeer op te roepen![]()
@Tanisha,
oftewel ze hebben de trionic7 niet overgenomen!
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
er zit weinig Saab (meer) in deze Chinese auto's, volgens mij. vind de achterlichten meer 'des C5'.
zou me er niet mee gestraft voelen, als ik zoiets zou 'moeten' rijden...
zou me er niet mee gestraft voelen, als ik zoiets zou 'moeten' rijden...