Favoriete kleur 900 classic cabrio!
-
Thijs O.
- Geregistreerd lid
Favoriete kleur 900 classic cabrio!
In welke kleur zie jij de classic 900 Cabrio (bj 1986-1994) het liefst?
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
Thijs O.
- Geregistreerd lid
-
Cabriocruiser
- Geregistreerd lid
Scarabee groen, beige kap, beige leer
Absoluut top, Mijn kap is trouwens niet van stof, maar van een soort plastic achtig materiaal, het is een auto uit Dubai, van NL diplomaat, met automaat die daarna 6 jaar in Cote Azur als vakantieauto heeft gereden (eigenlijk meer stilgestaan) Wie weet waar ze Beige kappen leveren???
Absoluut top, Mijn kap is trouwens niet van stof, maar van een soort plastic achtig materiaal, het is een auto uit Dubai, van NL diplomaat, met automaat die daarna 6 jaar in Cote Azur als vakantieauto heeft gereden (eigenlijk meer stilgestaan) Wie weet waar ze Beige kappen leveren???
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
-
hanswim
- Donateur

-
Style&Co
- Moderator + Donateur

iets verderop bij mijn saab-atelier 'woont' een talladega red classic cabrio met beige kap, aeroskirts en two tone aerovelgen... errug mooi...
mijn hitlist:
1. zwart zwart zwart (koets, kap, interieur)
2. monte carlo
3. lemans blue met blauwe kap (en beige interieur
4. talladega zoals boven beschreven
runner up: wit met rood interieur, aeroskirts en twotone aerovelgen
niet super mooi:
1. cherry red
2. platana grey
3. scarabee groen
PS alle cabrio's 'moeten' de aero bodykit hebben mijn inziens
mijn hitlist:
1. zwart zwart zwart (koets, kap, interieur)
2. monte carlo
3. lemans blue met blauwe kap (en beige interieur
4. talladega zoals boven beschreven
runner up: wit met rood interieur, aeroskirts en twotone aerovelgen
niet super mooi:
1. cherry red
2. platana grey
3. scarabee groen
PS alle cabrio's 'moeten' de aero bodykit hebben mijn inziens
-
Caspar
-
WimZ
- Geregistreerd lid
1) echte monte carlo
2) zwart
3) talladega rood
Runner up is zilvergrijs metallic, mits in perfecte staat.
Ik hou niet van meegekleurde kappen. Blauw is tot daar aan toe, maar dan houdt het wel op. Beige vinnik gewoon lelijk. Zeker na een paar maanden als het vuil is geworden. Een absolute no-go is bordeaux rood: donkergrijs met rode kap: echt niet om aan te zien (hoop niet dat ik iemand tegen zijn schenen trap, maar smaken verschillen).
...mijn eigen kleur staat niet in mijn lijstje en bovendien in erg weinig lijstjes.... Toch ben ik er best blij mee
2) zwart
3) talladega rood
Runner up is zilvergrijs metallic, mits in perfecte staat.
Ik hou niet van meegekleurde kappen. Blauw is tot daar aan toe, maar dan houdt het wel op. Beige vinnik gewoon lelijk. Zeker na een paar maanden als het vuil is geworden. Een absolute no-go is bordeaux rood: donkergrijs met rode kap: echt niet om aan te zien (hoop niet dat ik iemand tegen zijn schenen trap, maar smaken verschillen).
...mijn eigen kleur staat niet in mijn lijstje en bovendien in erg weinig lijstjes.... Toch ben ik er best blij mee
-
cobra427
- Geregistreerd lid