Zijn we er sowieso bij!!
10 jaar Saabforum meeting.
-
Randolph
- Geregistreerd lid
Re: 10 jaar Saabforum meeting?
Ohw, is het dan hemelvaartsdag?? Dan werken wij ambtenaren niet
Zijn we er sowieso bij!!
Zijn we er sowieso bij!!
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Vraag me toch een beetje af of dit nou een idee is van het organiserend comité of dat dit topic nu gekaapt wordt? 
-
blue city
- Donateur (3x)

En dan vanuit het Noorden, Friesland, Groningen, Drente en uiteraard de kop van Overijssel een trein, want over treintje wil ik dan niet meer spreken, verzamelen in Zwolle?
@ Brandslang. Organisatie? Was die er dan al?
-
blue city
- Donateur (3x)

Ech wel. Volgens ANWB vanuit Wuustwezel 1.40 uur tuffen. Lekker gemiddeld toch. Op internet zo te zien een leuk dorpje dat Wuustwezel
Nog ff op Facebook knallen. Leuk: Project Saabforum 10 jaar. ME nodig?
-
Redi
- In memoriam †
Voor de Vlamingen: 9 mei 2013, 10.00 uur parkeerplaats Radio Kootwijk 
-
Coert Rijsdijk
- Geregistreerd lid

Hoop wel dat het dan beter weer is als op de foto.
-
nacra 93
- Donateur

Zullen we van af het weekend eens ga inventariseren wie er te porren is om te komen helpen organiseren.
-
edwardk
- Geregistreerd lid
blue city schreef: Nog ff op Facebook knallen.
een saab (feestboek)feestje zeker ?
dan kom je zonder saab terug
-
blue city
- Donateur (3x)

Re: 10 jaar Saabforum meeting
Uitgaande van het feit dat de heilige Hermandad ons kent
Even on topic. Nacra, er zijn er meerderen geweest met een grote mond, waaronder ik. Dus mijn steun kun je krijgen. Kom op heren uit iedere regio en landsdeel iemand, en we gaan er een feest van maken. Uiteraard ook iemand van onze Zuiderburen.
@Chilly Pepper
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Leuk man! Met de Tukkers verzamelen bij de IKEA is prima! Leuke hemelvaartsdagbesteding 
-
Sporthatch
- Donateur (3x)

Toch wel raar dat een Belg aan dit topic moet rammelen, en dat er dan plots toch wel iets concreets uit de bus komt.
En neen dit is geen vriendjespolitiek, maar gewoon een feit dat, wij Belgen goed zijn in iets geregeld te krijgen.
En neen dit is geen vriendjespolitiek, maar gewoon een feit dat, wij Belgen goed zijn in iets geregeld te krijgen.
-
millerman
- Donateur (3x)

Goed regelen en politiek, fijne combi in BelgiëSporthatch schreef:...vriendjespolitiek...wij Belgen goed zijn in iets geregeld te krijgen
-
shearwater
- In memoriam †
Geen gedraal Jacco, begin nu maar, zou ik zeggen. Ik wil vanuit Drenthe wel wat doen aan de organisatie, colonnevorming etc. Kunnen de Grunnegers weer aanhaken bij Assennacra 93 schreef:Zullen we van af het weekend eens ga inventariseren wie er te porren is om te komen helpen organiseren.