Saab Cabrio Challenge 2007

Voor alle Saab cabrio rijders
sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Saab Cabrio Challenge 2007

Bericht door sb129h » di 12 feb, 2013 21:05

ofr schreef:kwestie van je bericht openen en wijzigen en dan weer opslaan

staat rechstboven in je tekstvlak een blokje met wijzigen
Dat lukt alleen diegene die de openingspost geschreven heeft, anders wordt alleen de titel in de eigen post aangepast. Voor het wijzigen van de topic-titel zul je 72sonett-III eventjes moeten porren...

Chilly-Pepper
Donateur
Donateur

Bericht door Chilly-Pepper » za 16 mar, 2013 19:23

Ik durf het bijna niet te vragen.... maar heeft iemand van ons de routes of een route van voorgaande jaren nog ergens in een la / map liggen?
Ik ben dol op touren en krijg iets meer vrije tijd om handen de komende jaren (nee, geen pensioen) en zou dan bij gelegenheid een aantal mooie tourtochten willen maken...

Dat geld ook voor andere toertochten die je gemaakt heb... ik zou ze graag willen kunnen gebruiken..
Alvast bedankt voor de moeite

Groet Auke

Cabrio Challenge
Geregistreerd lid

Bericht door Cabrio Challenge » di 19 mar, 2013 16:42

Hoi Auke,

Vind je het niet leuker, gezelliger en spannender om met een grote groep mee te doen aan een evenement zelf?

Het boek van de Saab Cabrio Challenge 2013 mag ik je nog niet geven, dat mag pas op 30 juni ;-)
Maar van 2012, de jaren daarvoor en velen andere rally's hebben mijn ouders op de plank liggen thuis. Ik zal eens voor je vragen hoe ze er over denken om dit te delen.

Groet,
Erwin

Chilly-Pepper
Donateur
Donateur

Bericht door Chilly-Pepper » di 19 mar, 2013 18:06

Hallo Erwin,

Ja zeker erg leuk om een keer mee te doen maar dat komt de komende twee jaar zeker nog niet uit.

Ik zou je erg erkentelijk zijn als je de plank liggende route iets moois mee zou kunnen doen voor me.

Ik stuur je even een PBtje met m'n mail adres

Groet Auke

Plaats reactie