Mijn Caab kwam met een aftermarket sprietje. Nu heb ik zelf niets tegen aftermarket, echter de ontvangst is naadje pet. Ik wil er dus wat aan doen.
Nu heb ik verschillende opties. Zoals ik het zie:
1. Origineel terug plaatsen
2. Betere spriet mogelijk icm een versterker plaatsen
3. Ergens "onzichtbaar" een antenne plaatsen, bijv zo'n kitje die je achterruitverwarming gebruikt, en de gaten (ook die van de mob) mooi (laten) dichten.
Speciaal optie 3 spreekt me wel aan, omdat ik denk dat zo'n gladde kont (opo de spoiler na...) 'em wel mooi zou staan...
Wat vinden jullie?
Alternatieven voor de originele elektrische antenne?
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
Re: Alternatieven voor de originele elektrische antenne?
gladde kont is leuk, maar hoe dek je het gat van de antenne af? (aangenomen dat wat er nu zit op de plek van de oude zit, en er dus een gat overblijft als je 'm demonteert)
-
tanisha
- Geregistreerd lid
ja hoe zouden ze dat bij de viggen hebben opgelost?
een kleine serie speciaal zonder antenne gaten of zou er gewoon een stopje voor zijn
een kleine serie speciaal zonder antenne gaten of zou er gewoon een stopje voor zijn
-
evo
- Donateur (2x)

Met een plaatje erin, wat plamuur en spuitwerk. Dopjes lijken me niets, zoals bij de Viggen 3 en 5 deurs....
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
plaatje, plamuur en spuitwerk is dan weer zó jammer...risico dat je je auto vern**kt is groot.
vind ik
vind ik
-
evo
- Donateur (2x)

Of, je doet het goed... En je ziet er niets van. Beetje vreemde opmerking en offtopic...