Eduard Gray tekent Saab 9.3
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Re: Eduard Gray tekent Saab 9.3
Ben dat niet helemaal met je eens. Deze doet mij toch ook een béétje aan de Ursaab denken:

-
djairo
- Geregistreerd lid
Deze mag er best zijn.RoelandV schreef:Ben dat niet helemaal met je eens. Deze doet mij toch ook een béétje aan de Ursaab denken:
-
Mr.Polaroid
- Geregistreerd lid
Deze hierboven vind ik ook erg mooi.
De aller eerste foto qua achterkant ook mooi maar voorkant een veel te hoog Fast and Furious gehalte, slaat nergens op.
De aller eerste foto qua achterkant ook mooi maar voorkant een veel te hoog Fast and Furious gehalte, slaat nergens op.
-
Alex B
- Geregistreerd lid
En wat voor een soort aandrijving mag dit krijgen? Met de voorwielen zover naar voren zonder enige overhang van de neus wordt dat iets electrisch zijn of een verbrandingsmotor met de versnellingsbak waarvan de uitgaande assen voor de motor langs moeten. En met de achterkant van de voorwielen die aan de onderkant onbedekt zijn heb je in no time ontzettend smerige zijkanten als je over iets anders dan perfect schone wegen rijdt. Vuiligheid blijft dan lekker op de dorpels liggen. Wederom een ontwerp dat zich niet laat remmen door enige kijk op praktische zaken. Doorspoelen maar! Zo, dit was mijn rondje azijnzijkenRoelandV schreef:Ben dat niet helemaal met je eens. Deze doet mij toch ook een béétje aan de Ursaab denken:
Alex
-
Funky Dude
- In memoriam †
Bij de Ursaab liepen de voorste wielkasten vol rotzooi omdat ze dicht waren, kwamen ze bij het testen achter. Ze zullen hier toch ook nog wel een testritje mee maken?
Als er nog een fatsoenlijk frontje op die 2-deurs komt, kan ik er wel mee leven.
Al ben ik wel nieuwsgierig hoe die afvoergoot achterop functioneert in een stevige regenbui op de snelweg...
Als er nog een fatsoenlijk frontje op die 2-deurs komt, kan ik er wel mee leven.
Al ben ik wel nieuwsgierig hoe die afvoergoot achterop functioneert in een stevige regenbui op de snelweg...
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Funky Dude: Als er nog een fatsoenlijk frontje op die 2-deurs komt, kan ik er wel mee leven.

-
Funky Dude
- In memoriam †
Da's niet helemaal wat ik me er bij voorstelde...
... maar dank voor het plaatje.
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Misschien vind je hem mooier in een andere kleur:Funky Dude: Da's niet helemaal wat ik me er bij voorstelde...

-
Funky Dude
- In memoriam †
Integendeel, maar dat is niet het probleem, vind het te doorsnee, opgeleukt met meuk, zou het graag wat eigenwijzer en minder opgesmukt zien. Die leds zou ik er trouwens meteen af slopen.
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Misschien dan maar gewoon weer een van deze?

-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Hij is ook nog leverbaar in Koreaanse uitvoering:

-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar een nieuw model dat volledig gebaseerd is op mijn favoriete Saab:

-
Funky Dude
- In memoriam †
Díe koplampen en het chromen deel van de grille lijken me een goed uitgangspunt voor het frontje van dat Gray-ontwerp.
Met de achterspoiler zou het probleem van klevers in de regen wel eens opgelost kunnen zijn, blijft intrigerend...
Met de achterspoiler zou het probleem van klevers in de regen wel eens opgelost kunnen zijn, blijft intrigerend...