Overgebleven goodies SF 10th Anni meeting

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Olle 2.1
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Re: Overgebleven goodies SF 10th Anni meeting

Bericht door Olle 2.1 » do 16 mei, 2013 11:02

Ik
- was niet op de meeting
- had me ook niet aangemeld
- ben te laat met aangeven dat ik interesse heb
:D
Maar desondanks: als er nog een mok over is zou ik die toch graag willen hebben. € 5,- voor het forum.
Gr.

Edit: nu ik het topic goed doorlees zie ik dat de verdeling reeds is gemaakt. Volgende keer beter.

christaero
Donateur
Donateur

Bericht door christaero » do 16 mei, 2013 13:55

Voor mij ook geen probleem. Er is een goede beslissing genomen.

Blindstra
Geregistreerd lid

Bericht door Blindstra » do 16 mei, 2013 23:08

Balen :(

jaap noord
Geregistreerd lid

Bericht door jaap noord » zo 19 mei, 2013 3:40

Zijn er niet gewoon "meer" te bestellen ???
En dan bedoel ik; mok met opdruk???
Dan verkopen op het forum - voor het forum.

shearwater
In memoriam †

Bericht door shearwater » zo 19 mei, 2013 9:44

We zouden meer kunnen bestellen, maar dan zou ik moeten weten hoeveel. En voor slechts een paar begin ik er sowieso niet aan. Bovendien, daarmee verliest dit toekomstig collector's item natuurlijk belangrijk aan exclusiviteit en daarmee aan waarde, doordat het op grote schaal beschikbaar is voor 'zij die er niet bij waren' :wink:
Een ander idee is om een andere serie te laten maken met een nog mooiere opdruk en een iets grotere maat mok, puur alleen van het SAABforum met een mooie Griffin in kleurendruk. Maar dan zit je inclusief verzenden als snel op €10,00 per stuk, misschien wel iets meer, hangt ook af van de aantallen. Als er veel interesse voor is wil ik het wel eens uitzoeken.

levensnevel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door levensnevel » zo 19 mei, 2013 9:58

mmm,

interesting thought Shearwater :bluethumb:
Count me is wanneer zo'n bordje ipv nummers forumnamen gaat vermelden.
Handig voor komende meetings en natuurlijk voor herkenning onderweg :idea:

Blindstra
Geregistreerd lid

Bericht door Blindstra » zo 19 mei, 2013 13:42

Ik was er wel bij, maar met een last minute inschrijving oid. Was totaal niet op de hoogte van het bestaan van de goodies. Zag her en der wel wat op de meeting zelf. Maar had wellicht iets meer onder de aandacht gebracht kunnen worden door degene die bij de aanhanger met de melkbus stond. :idea: Iets voor de volgende keer misschien.

turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door turbopilot » zo 19 mei, 2013 14:13

Blindstra schreef:Ik was er wel bij, maar met een last minute inschrijving oid. Was totaal niet op de hoogte van het bestaan van de goodies. Zag her en der wel wat op de meeting zelf. Maar had wellicht iets meer onder de aandacht gebracht kunnen worden door degene die bij de aanhanger met de melkbus stond. :idea: Iets voor de volgende keer misschien.
beetje lullig voor mensen die vrijwillig in de regen en drup hun best aan het doen waren :-S+
Sapphire schreef: De inschrijvingen zijn weer bijgewerkt, let even op dat ik de plekken 15, 33 en 49 opnieuw heb gevuld wegens afzeggingen. De 'nieuwste' inschrijvingen staan dus op deze plaatsen.

Komen zonder inschrijving is mogelijk, maar alleen de eerste 150 mensen mét inschrijving kunnen aanspraak maken op de verrassing die wij in petto hebben. Organisatorisch is het anders niet te doen.

142 'echte' inschrijvingen nu!

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » zo 19 mei, 2013 15:03

Blindstra schreef:Ik was er wel bij, maar met een last minute inschrijving oid. Was totaal niet op de hoogte van het bestaan van de goodies. Zag her en der wel wat op de meeting zelf. Maar had wellicht iets meer onder de aandacht gebracht kunnen worden door degene die bij de aanhanger met de melkbus stond. :idea: Iets voor de volgende keer misschien.
That's me... Anyway zoals ook in het inschrijftopic te lezen was hadden we maar goodies voor 150 personen. Dit omdat je zulke dingen weken van tevoren moet bestellen en je lastig kunt inschatten hoeveel mensen zich op het laatst nog aanmelden. In dit geval heeft het onze verwachtingen op het moment van bestellen (gelukkig) overtroffen. Van de 150 inschrijvingen hebben zo'n 120 mensen zich daadwerkelijk aangemeld (en een aantal waren ook geheel niet aanwezig), dus voor de meeste aanwezigen was het duidelijk.

E.e.a. is een paar keer in het topic vermeld en vrijdag avond heb ik in het topic gezet dat aanmeldingen vanaf dat moment niet meer zinvol waren omdat we die niet meer konden zien (wij moesten 's morgens vroeg al aanwezig zijn) dus dat iedereen zonder aanmelding gewoon kon langskomen. We hebben geprobeerd tegen iedereen die niet was ingeschreven te zeggen dat we vanaf ca. 15.30 uur spullen gingen uitdelen. Maar het kan dat ik het tegen een paar mensen vergeten ben te zeggen, het is flink doorwerken als er 2 konvooien met Saabs tegelijk arriveren die allemaal tegelijk komen inschrijven :)

De nog overgebleven spullen heb ik mee naar huis genomen en zijn inmiddels via dit topic verdeeld. Het spijt me voor degenen voor wie het niet duidelijk was of die er te laat bij was, we hebben onze uiterste best gedaan om alles zo goed en eerlijk mogelijk te laten verlopen. Met z'n 3'en is dat nog best een opgave en we hopen dat het gros van de mensen tevreden is.

De goodies zijn dus op en verdeeld, wellicht dat er nog een serie mokken gemaakt zal worden maar rallyborden zeker niet. Zoals ook al opgemerkt is het ook een soort trofee voor degenen die op de meeting waren, wie weet zijn er op een volgende meeting wel weer rallyborden en bij genoeg interesse wil ik wel een inkoopactie proberen te regelen voor rallyborden met je forumnaam er op. Maar dat is dan weer heel wat anders en heeft niks (meer) met deze meeting te maken.

blue city
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door blue city » zo 19 mei, 2013 15:09

:D

@organisatie, Wij hier in Blauwestad vonden het super geregeld, en ook duidelijk. Bordjes met Forumnaam erop? Count me in voor 3, ik heb tenslotte 3 Saabjes.

:O:

levensnevel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door levensnevel » zo 19 mei, 2013 15:21

in afwachting van wat komen gaat heb ik m'n bordje van afgelopen zaterdag wat aangepast

Afbeelding

Blindstra
Geregistreerd lid

Bericht door Blindstra » di 21 mei, 2013 22:50

No offence. Ik zal de volgende keer beter opletten :? Was m.i. dan ook een samenkomst van omstandigheden in mijn geval dat ik het niet wist, dat ik wat weinig tijd had ter plaatse, dat ik me niet op tijd ingeschreven heb, dat het slecht weer was etc. Shit happens, alleen jammer jammer jammer. Heb nog geen Saab goodies vandaar :cry: Komt vast nog wel een volgende keer.

johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door johnb52 » di 21 mei, 2013 22:52

In zweden zal je er vast wel een kunnen krijgen/kopen!

turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door turbopilot » di 21 mei, 2013 23:01

voor ca. €335 heb je er al 1, kun je er 99 weggeven :wink:

http://rallyborden.com/" onclick="window.open(this.href);return false; btw ze maken daar wel reclame met saab :-P+

SAAB rallyborden

Mazon Screen is al enkele jaren hofleverancier van SAAB evenmenten in de Benelux.
Het unieke merk kent een grote schare aan fans waarvoor en -door afgelopen jaren veel is georganiseerd om de sympathie voor het merk uit te dragen.

Mazon Screen maakte 25.000 rescue-saab.com stickers voor een Duits initiatief voor wereldwijde actie.
750 rallybordjes voor de eerste Saab Support Convoy in 2010 in Soesterberg.
2.000 rallybordjes voor We are many, we are Saab in 2012 Katwijk.
150 rallybordjes voor het konvooi noord voor WamwaS 2012
400 rallybordjes voor Int.Saab 2012 in Spa (B).
Saabforum.nl stickers
en nog véél meer...

Mazon Screen verzorgde ook de belettering de unieke Saab 99 pick-up van Nico Linssen.
Te zien in diverse Saabboeken en in Saabberichten van april 2013.

jaap noord
Geregistreerd lid

Bericht door jaap noord » wo 22 mei, 2013 1:14

Levensnevel,

ziet er mooi uit !
Nu nog een paar zuignapjes. :-P+

Plaats reactie