DZ-RS-02 Groene Saab teruggevonden in leiden
-
KeesBo
- Geregistreerd lid
gestolen: groene 900i dz-rs-02
op 19 juni 2013 is mijn groene 3-deurs Saab 900i gestolen vanaf een parkeerterrein nabij het treinstation in Beverwijk. Bizar detail: Op de plaats delict trof de politie een witte 5-deurs 900i en een rode 3-deurs 900i aan. Deze bleken beide ook gestolen. Toch vreemd; mijn Saab meenemen en twee andere achterlaten. Oude liefde roest niet, maar wordt gewoon gejat.
-
ReinO
- Donateur (2x)

Re: gestolen: groene 900i dz-rs-02
wat een raar verhaal: dit verzin je niet. Dit zijn liefhebbers (van de dief-soort) op zoek naar minder pakkans en betere saab. Vreselijk!
-
Ewout
- Donateur (5x)

-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
Balen zeg! Raar verhaal met die twee andere 900's...
-
Olle 2.1
- Donateur (8x)

En ook een raar verhaal i.v.m. die scarabee die in Amsterdam is gejat!
Is dit een scarabee, of andere kleur groen? Bestaan er classics in een andere kleur groen?
Succes in ieder geval!
Is dit een scarabee, of andere kleur groen? Bestaan er classics in een andere kleur groen?
Succes in ieder geval!
-
KeesBo
- Geregistreerd lid
Die van mij is donkergroen; dat zal dus scarabee zijn. Volgens mij bestaat er ook nog een lichtere kleur, van dat 70-erjarengroen.
-
Sipke
- Geregistreerd lid
Dat is scarabee 
Hoop voor je dat ie gevonden wordt! (En de mijne ook)
Hoop voor je dat ie gevonden wordt! (En de mijne ook)
-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
Ik woon in die omgeving en hou mijn ogen open.
-
KeesBo
- Geregistreerd lid
Ook voor jou Sipke, duim ik dat ie wordt teruggevonden. Op deze regenachtige dag word je niet vrolijk om het zonder SAAB te moeten doen.
Ik hoorde van een collega van mijn vrouw, die in Santpoort woont en een zwarte cabrio bezit, dat afgelopen woensdag het alarm af ging; de collega had het idee dat er aan de auto was gezeten. Ik adviseer jullie allemaal een stuurslot te gebruiken. altijd en overal. De mijne werd gestolen op klaarlichte dag op een parkeerterrein waar het een komen en gaan is van mensen en hij stond goed in het zicht. En toch....
Ik hoorde van een collega van mijn vrouw, die in Santpoort woont en een zwarte cabrio bezit, dat afgelopen woensdag het alarm af ging; de collega had het idee dat er aan de auto was gezeten. Ik adviseer jullie allemaal een stuurslot te gebruiken. altijd en overal. De mijne werd gestolen op klaarlichte dag op een parkeerterrein waar het een komen en gaan is van mensen en hij stond goed in het zicht. En toch....
-
Viggen2000
- Geregistreerd lid
-
Sipke
- Geregistreerd lid
Zonder mensen op ideeën te brengen en het hier openbaar te maken.. ik kan uit eigen ervaring aangeven dat dit binnen een minuut te doen is helaas..Viggen2000 schreef:Toch bijzonder hoe ze een SAAB uit dat versnellingsbakslot weten te krijgen.
-
Viggen2000
- Geregistreerd lid
Vanmiddag het goede nieuws van Kees vernomen dat zijn automobiele liefde van zijn leven in goede staat is gevonden in Leiden! 
-
turbopilot
- Donateur (7x)

kijk topic maar eens over gestolen saab, volgens mij is het eentje die het doet, wel erg vaak leiden of in de buurt vanViggen2000 schreef: is gevonden in Leiden!
eerder was het heel vaak zwolle, daar is het nu rustig, de de persoon lijkt te zijn verhuisd
we zouden gewoon eens een loksaab moeten gaan plaatsen (net als op tv)
-
Ewout
- Donateur (5x)

Ik ben gsteravond nog op zoek geweest in Beverwijk e.o.; blij dat ie terecht is!
-
KeesBo
- Geregistreerd lid
DZ-RS-02 Groene Saab teruggevonden in leiden
Viggen 2000 was mij al voor met zijn berichtgeving. Vanmiddag werd ik gebeld door de politie uit Leiden. Mijn auto is teruggevonden door een alerte parkeerwachter. Die merkte op aan de hand van parkeerbonnen onder de ruitenwisser dat de auto er kennelijk al enige dagen stond; hij of zij heeft daarom het nummer gecontroleerd, zag dat de auto was gestolen en heeft de politie ingeschakeld. Volgens de politie is de auto niet beschadigd. Morgen zie ik hem terug, dan gaat hij naar de garage die hem onderhoudt. Ik ben benieuwd hoe alles er uit ziet. Ik hou jullie op de hoogte.